کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی binance dex

صرافی بایننس دکس

Binance Dex توسط Binance در سال 2019 ایجاد شد و از بیش از 100 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. دکس پلتفرمی است که به کاربران امکان تبادل زنده را می دهد و واسطه ها را حذف می کند. از طرفی بایننس دکس به کاربران اجازه می دهد تا با کنترل مستقیم و بدون هیچ واسطه ای معامله کنند. لازم به ذکر است که پلتفرم Dex رمز عبور یا داده های خصوصی را ذخیره نمی کند و این امر به شما امکان کنترل کامل بر ارز دیجیتال خود را می دهد.

به عبارت دیگر، پلتفرم بایننس دکس به کاربران امکان داد و ستد با دارایی های فعال شده با BNB در بلاک چین بایننس را می دهد. در حال حاضر 29 کشور از جمله آمریکا به دلیل محدودیت های تجاری قادر به استفاده از این صرافی نیستند. بایننس دکس به عنوان یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز امنیت بالایی را به کاربران ارائه می دهد و کارمزدهای این صرافی پایین است. در واقع پلتفرم بایننس دکس مبادلات و تراکنش های مستقیم را بدون واسطه انجام می دهد. یکی از مزیت های پلتفرم بایننس دکس کنترل دارایی ها است و امنیت و حریم خصوصی کاربران در این پلتفرم محفوظ است. سیستم تبادل بایننس دکس بسیار پایدار است.

نحوه کار با پلتفرم Binance Dex

فعالیت در صرافی Binance Dex کمی با سایر صرافی ها متفاوت است. برای شروع سرمایه گذاری در پلتفرم Binance Dex، ابتدا باید به صفحه تبادل بایننس با لینک binance.org بروید. سپس در صفحه اصلی بر روی Trade on binance dex کلیک کرده و سپس وارد محیط binance dex شده و در بالای صفحه در سمت راست گزینه Unlock Wallet را انتخاب کنید.

در اینجا چند گزینه وجود دارد که اگر کیف پولی دارید که از Wallet Connect پشتیبانی می کند، می توانید به راحتی یک کد QR را اسکن کنید تا کیف پول خود را به صرافی Binance Dex متصل کنید. همچنین، اگر کیف پول سخت افزاری مانند Trezor یا Ledger دارید، می توانید آن را به صرافی Binance Dex متصل کنید.

اگر قصد دارید کیف پول جدیدی را به صرافی بایننس متصل کنید، در قسمت Unlock Wallet گزینه Keystore را انتخاب کنید. در نهایت برای ایجاد کیف پول جدید پس از انتخاب این گزینه رمز عبور را دریافت کرده و در نهایت فایل Keystore را دانلود کنید. پس از مدتی باید فایل Keystore دانلود شده را از کامپیوتر آپلود کنید و قبل از دسترسی رمز عبور را وارد کنید. نکته این است که باید از فایل Keystore خود در جاهای مختلف نسخه پشتیبان تهیه کنید.

رابط کاربری Binance Dex چگونه طراحی شده است؟

طراحی رابط کاربری Binance Dex برای کسانی که قبلا در معاملات دیجیتالی شرکت داشته اند آشناست. مانند هر تراکنش یا صرافی، کاربران ممکن است هنگام برخورد با نمودارها و داده ها دچار سردرگمی شوند، اما با آموزش ها و دوره های لازم می توانند این مشکل را حل کنند. صفحه صرافی بایننس دکس به گونه ای طراحی شده است که موجودی ها، سفارش ها، جفت های معاملاتی مختلف و ... به راحتی قابل دسترسی باشد. رابط کاربری صرافی Binance Dex با استفاده از مرورگر موبایل بهینه شده است که با چند کلیک، نمودار و غیره قابل مشاهده است.

تفاوت بایننس دکس و بایننس چیست؟

بایننس دکس زیرمجموعه ای از پلتفرم بایننس است. صرافی Binance Dex یک فورک بایننس است که تقریباً 3 سال پیش در پلتفرم ارزهای دیجیتال ایجاد شد.

مهمترین تفاوت صرافی بایننس و بایننس دکس ماهیت متمرکز و غیرمتمرکز آنهاست. به این ترتیب، بایننس به عنوان یک واسطه مرکزی در فضای ارز دیجیتال عمل می کند و به عنوان یک واسطه در تراکنش های ارزی حضور دارد و بر فعالیت های کاربران نظارت می کند. اما تبادل کد بایننس به صورت غیرمتمرکز کار می کند که مهمترین تفاوت آن با پلتفرم بایننس است. بایننس دکس به کاربران خود امکان داد و ستد بدون واسطه را می دهد، واسطه از تراکنش ها حذف می شود و تراکنش ها به صورت غیر متمرکز انجام می شود. با توجه به غیرمتمرکز بودن صرافی بایننس دکس، این صرافی در بین کاربران پلتفرم ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی دارد.

نتیجه گیری و جمع بندی:

همانطور که گفتیم، binance dex یک صرافی غیر متمرکز است که واسطه ها را از تراکنش ها حذف می کند و از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. امنیت، کارمزدهای نسبتا پایین، ثبات و... پلتفرم بایننس دکس آن را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است. سهولت استفاده از پلتفرم بایننس دکس باعث شده است که این پلتفرم ارز دیجیتال توسط کاربران بیشتری مورد استفاده قرار گیرد و برای تراکنش های امروزی مناسب تلقی شود.

  • ۰۲/۰۴/۱۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی