کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

هدف اصلی پروژه توکن هواداران منچستریونایتد (MUFC) افزایش تعامل بین اعضای باشگاه است. انگیزه های زیادی برای افزایش مشارکت اعضای باشگاه از طریق مالکیت ارز دیجیتال MUFC وجود دارد. به عنوان مثال، دارندگان کارت منچستر یونایتد فن توکن (MUFC) می توانند رأی دهند و بر زندگی باشگاه تأثیر بگذارند. این پروژه همچنین قصد دارد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ویژه باشگاه را به برنامه خود اضافه کند. بنابراین، دارندگان توکن MUFC می‌توانند توکن‌های خود را برای دریافت این NFT‌های کمیاب به اشتراک بگذارند.

کد هواداران منچستریونایتد (MUFC) چیست؟

MUFC یک توکن ERC20 با دو کاربرد اصلی است. مورد اول مشخصه دولت است. یعنی دارندگان توکن های MUFC دارای کلیدهای ارگانیک هستند و بر تصمیمات MU تاثیر می گذارند. مورد دوم دریافت پول نقد، تخفیف در بلیط مسابقات و استخراج NFT های خصوصی است.

توکن فن چگونه کار می کند؟

ChiliZ ($CHZ) یک ارز دیجیتال ERC20 در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلتفرم chiliZ و Socios.com عمل می‌کند. در راه اندازی پلتفرم آن، همراه با سایر فعالیت های ورزشی بلاک چین، کلاس جدیدی از توکن های هوادار به نام Fan Token ایجاد شد.

پس از تسلط بر پلتفرم Socios.com، می توانید از ویژگی Fen Token Offering (FTO) استفاده کنید. برای خرید فان توکن، طرفداران باید ارز دیجیتال Chiliz CHZ را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کنند. این توکن‌ها - یک تیم یا باشگاه - دارایی‌های دیجیتال محدودی هستند که به هواداران اجازه رای دادن و حق عضویت در آن باشگاه را می‌دهند.

درباره باشگاه منچستریونایتد

باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های فوتبال حرفه ای در لیگ برتر انگلیس است. این باشگاه در سال 1878 با نام باشگاه فوتبال نیوتن هیث LYR تأسیس شد و در سال 1902 به منچستریونایتد تغییر نام داد. منچستریونایتد بیش از هر تیم دیگری در فوتبال انگلیس عناوین کسب کرده است و پرافتخارترین تیم در این کشور است. منچستریونایتد یکی از پرافتخارترین باشگاه های فوتبال جهان است که بیش از هر تیم دیگری 20 عنوان قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است، 5 عنوان در جام اتحادیه، 12 در جام حذفی، 21 در سوپرکاپ انگلیس، 3 عنوان قهرمانی اروپا. لیگ.

کیف پول توکن برای هواداران منچستریونایتد

توکن فن MUFC بر اساس استاندارد ERC20 و بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است. بنابراین می توانید آن را در کیف پول های زیر ذخیره کنید:

کیف پول کوینومی
کیف پول متاماسک
کیف پول کیف پول اعتماد کنید
کیف پول اتمی
کیف پول سخت افزاری لجر

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۱۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی