کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

با ظهور و توسعه بلاک چین، مفاهیم بسیاری به وجود آمده است. نماد فن یا نماد فن یکی از این موارد است. توکن‌های فن برای پشتیبانی از رویدادها و سریال‌های محبوب ایجاد شده‌اند. رویدادهای ورزشی، فیلم، موسیقی و غیره از جمله مواردی هستند که می توانند حاوی آیکون های طرفداران باشند. با این حال بهترین فان توکن ها در حال حاضر متعلق به باشگاه های محبوب و معروف فوتبال است.

داشتن فن توکن مزایایی را برای صاحبان آن به همراه دارد و با این توکن ها، طرفداران می توانند از امتیازات ویژه ای بهره مند شوند. علاوه بر مزایایی مانند حق رای، می توانید با خرید و نگهداری توکن های فن، سود سرمایه گذاری نیز کسب کنید.

فن توکن (توکن هواداری) چیست؟

توکن‌های فن، ارزهای دیجیتالی هستند که برای اعطای امتیاز به طرفداران و دارندگان توکن یک باشگاه یا گروه طراحی شده‌اند. امتیازات برای طرفداران شامل حق رای در تصمیمات تیمی، ارائه جوایز ویژه یا کالاهای سفارشی، دسترسی رسمی به نماد باشگاه غیرقابل تعویض (NFT)، ملاقات با بازیکنان مورد علاقه و موارد دیگر است.

توکن های هواداران فوتبال یکی از محبوب ترین و بهترین توکن ها هستند. این توکن ها مزایای زیادی از جمله دسترسی ویژه به مزایای انحصاری، حق مشارکت در فرآیندهای تصمیم گیری باشگاه و غیره را ارائه می دهند.

بهترین توکن های فن بیشتر در شبکه های بلاک چین مانند زنجیره اتریوم و BNB ایجاد می شوند و از استانداردهای توکن ERC-20 و BEP-20 پیروی می کنند. این توکن ها افزایش و کاهش قیمت دارند و قابل خرید و فروش هستند. توکن های طرفداران را می توان در صرافی های رمزنگاری مانند هر ارز دیجیتال دیگری معامله کرد.

عرضه توکن های فن محدود است و دارندگان آن در اولویت استفاده از مزایای آن هستند. رویدادها و شرایط مربوط به یک باشگاه یا رویداد معمولاً باعث افزایش یا کاهش قیمت یک توکن هوادار می شود.

بهترین توکن های فن برای سال 2022

1- توکن فن سانتوس اف سی (سانتوس)

سانتوس یک باشگاه فوتبال برزیلی در ایالت سائوپائولو، مستقر در ویلا بلمیرو است. در زمان انتشار این مقاله، توکن برتر فن بر اساس رتبه بندی coinmarketcap، توکن سانتوس است. این فن توکن دارای بالاترین سقف موجود در بازار در بین توکن های فن است.

توکن فن سانتوس یک توکن BEP-20 است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) منتشر شده است. نقش اصلی که نماد SANTOS ایفا می کند، پیوند بین باشگاه و پایگاه هواداران آن است. دارندگان SANTOS می توانند در فعالیت های باشگاه شرکت کنند، در نظرسنجی ها شرکت کنند و در مورد مسائل مربوط به تیم رای دهند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، به صاحبان امتیازات انحصاری مانند NFT های نسخه محدود، جوایز و دسترسی به GameFi داده می شود.

2- اس لاتزیو

اس لاتزیو یک باشگاه ورزشی حرفه ای ایتالیایی است که 2 عنوان قهرمانی سری آ، 7 عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا، 3 عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، 1 جام برندگان جام اروپا و 1 سوپر جام یوفا را کسب کرده است.

توکن فن لاتزیو در لانچ پد بایننس راه اندازی شد. این نماد راهی را برای طرفداران فراهم می کند تا با تیم فوتبال مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند. توکن لاتزیو به دارندگان خود اجازه می دهد تا در مورد تصمیمات رای دهند و به NFT دسترسی داشته باشند. دارندگان این توکن این فرصت را دارند که با بازیکنان تیم ورزشی مورد علاقه خود ملاقات کنند.

3- اف سی پورتو (پورتو)

در سال 1983، باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال تاسیس شد. این تیم به عنوان دومین تیم ثروتمند فوتبال پرتغال شناخته می شود و طرفداران بسیار قوی دارد. توکن محبوب طرفداران FC Porto در سال 2021 از طریق بایننس لانچ پد منتشر شد.

دارندگان توکن پورتو می توانند شبکه های پورتو NFT را خریداری کنند. این NFT ها را می توان برای کسب جوایز بیشتر نگه داشت. آنها همچنین می توانند از سایر خدمات هواداران در پورتو بهره مند شوند.

4- توکن Fan Team Alpine F1 (ALPINE)

توکن‌های فن تیم Alpine F1 به نام ALPINE یک توکن کاربردی BEP-20 است. این توکن متعلق به BWT Alpine F1، یک تیم مسابقه فرمول یک است.

ALPINE در فوریه 2022 در لانچ پد بایننس راه اندازی شد. دارنده این توکن می تواند مستقیماً در جلسه رای گیری در این پلتفرم شرکت کند. از سوی دیگر، دارندگان این توکن به NFT تیم دسترسی خواهند داشت. دارندگان توکن ALPINE می توانند تیم را در یک جلسه خصوصی ملاقات کنند و حتی کالاهای رسمی تیم را با امضای اعضا دریافت کنند.

توکن ALPINE شامل 40 میلیون واحد است. در حال حاضر ارزش بازار این توکن 43,826,778 دلار است.

آخرین سخن

توکن های هواداران از سال گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده اند و باشگاه های ورزشی در سراسر جهان به سرعت به دنبال انتشار توکن های باشگاه و جلب حمایت طرفداران خود هستند.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۳/۲۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی