کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

تیم ملی فوتبال آرژانتین نماد رسمی خود را معرفی کرد

تیم ملی فوتبال آرژانتین به طور رسمی نماد هواداری خود را روانه بازار کرد که با استقبال خوب هواداران این تیم مواجه شده است. این توکن که با مشارکت پلتفرم Socios.com راه اندازی شد، به طرفداران تیم ملی آرژانتین اجازه می دهد تا در برخی از مهم ترین تصمیمات تیم شرکت کنند. تیم ملی آرژانتین اولین تیم ملی است که نماد هواداری خود را راه اندازی و صادر کرد.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از Bitcion.com، اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) در یک پست وبلاگی نوشت:

طرفداران می‌توانند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند، از تخفیف‌ها، تبلیغات انحصاری و تبلیغات انحصاری بهره ببرند که فقط در اختیار کسانی است که این ارزهای دیجیتال را دارند.

انتشار این توکن موفقیت آمیز بود و طبق گزارش های رسمی، تمام 600 هزار توکن در کمتر از سه ساعت فروخته شد و یک میلیون دلار درآمد برای اتحادیه فوتبال آرژانتین به همراه داشت. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که این پلت فرم با موانعی مواجه شده و مدتی است که در دسترس نبوده است.

این توکن در دو مرحله فروخته شد. ابتدا 400000 توکن به قیمت 2 دلار فروخته شد و سپس قیمت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شد. هر کاربر فقط می تواند 250 توکن خریداری کند. آرژانتین اولین تیم ملی است که نماد هواداران خود را راه اندازی کرده است. کلودیو تاپیا رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:

از طریق کدهای رسمی طرفداران، طرفداران احساس نزدیکی به ما می کنند و می توانند در رویدادها و جوایز انحصاری شرکت کنند. ما در مورد این اعلامیه جدید بسیار هیجان‌زده هستیم که اعتماد شرکت‌های بزرگ را به پروژه‌های تجاری اتحادیه فوتبال آرژانتین تقویت می‌کند.»

آرژانتین به تیم های دیگری مانند اتلتیکو مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان می پیوندد تا توکن خود را راه اندازی کند. Socios.com پیشگام در کسب درآمد از طرفداران است که به آنها اجازه می دهد در مورد قیمت این توکن ها حدس بزنند. این سرویس یک سکوی راه اندازی ارائه می دهد که به تیم ها و برندها اجازه می دهد از طریق این پلت فرم مبتنی بر اتریوم کسب درآمد کنند.

بیش از 26 تیم ورزشی در حال حاضر با Socios برای راه اندازی توکن های خود شریک شده اند. ماه گذشته، UFC همچنین اعلام کرد که از این پلتفرم برای انتشار ارز دیجیتال خود استفاده می‌کند و تعامل بیشتری با این برند ایجاد می‌کند. Socios.com انتظار دارد که تیم های بیشتری به برنامه های آن بپیوندند زیرا طرفداران به دنبال تجربیات تعاملی بیشتری با تیم های مورد علاقه خود هستند.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی