کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال اف سی پورتو چیست؟

ارز دیجیتال FC Porto نشانه پشتیبانی از FC Porto در پرتغال است. این توکن در زنجیره بایننس با استفاده از استاندارد BEP-20 توسعه یافته است. توکن FC Porto در سال 2021 از طریق پلت فرم فروش Binance Launchpad راه اندازی شد. دارندگان توکن پورتو از انواع تجربیات و امتیازات انحصاری برخوردار می شوند.

هواداران فوتبال به روش های مختلف از باشگاه مورد علاقه خود حمایت می کنند. هر روز روش ها و راه حل های جدیدتر و خلاقانه تری ابداع می شوند. یکی از راه حل هایی که در سال های گذشته بسیار محبوب شده است، خرید و فروش توکن های فن است. فناوری بلاک چین و دنیای ارزهای دیجیتال، امکانات زیادی را برای افزایش درآمدزایی باشگاه ها فراهم می کند. طرفداران با خرید این کدها از مزایا و تجربیات جالب و هیجان انگیزی نیز بهره مند خواهند شد.
دارندگان ارز دیجیتال FC Porto می توانند در نظرسنجی های مربوط به تصمیمات باشگاه شرکت کنند، مانند انتخاب آهنگی که در حین گرم کردن بازیکنان پخش شود یا پیام های خوش آمدگویی برای نمایش در مسابقات. FC Porto Fan Token همچنین می تواند برای خرید جعبه های هدیه FC Porto که به عنوان توکن های NFT ارائه می شوند استفاده شود. طرفداران می توانند از NFT برای پیش بینی مسابقات و برنده شدن جوایز بیشتر در پلتفرم بایننس استفاده کنند.

توکن های بایننس فن چیست؟

بایننس فن توکن ها ارزهای دیجیتال کاربردی هستند که متعلق به باشگاه ها، تیم های ورزشی یا افراد مشهور هستند. این افراد یا تیم ها طرفداران زیادی دارند. دارندگان پشتیبان کد از امتیازات انحصاری مختلفی مانند دسترسی به پیش فروش انحصاری بلیط برای رویدادهای باشگاه برخوردار خواهند شد. در برخی موارد، دارندگان این ارزهای رمزپایه در فرآیندهای تصمیم گیری باشگاه شرکت می کنند. انتخاب لباس دوم و سوم، انتخاب موزیک پیشواز، انتخاب لوگو و ... از جمله کمک های رایج با استفاده از توکن های فن است. پلتفرم توکن هواداران بایننس شریک رسمی بسیاری از تیم های معروف فوتبال مانند لاتزیو در ایتالیا، پورتو در پرتغال و سانتوس در برزیل است.
برخلاف NFT ها، توکن های بایننس فن کاملاً قابل تعویض هستند. درست مانند بیت کوین دیجیتال، خرید و فروش توکن های فن در صرافی های ارز دیجیتال امکان پذیر است. قابل تعویض بودن ارزهای دیجیتال به این معنی است که همه توکن های پورتو دارای ارزش و کاربرد یکسانی هستند.

کاربردهای توکن PORTO چیست؟

اف سی پورتو در سال 1893 تاسیس شد. این باشگاه پرافتخارترین تیم پرتغالی در عرصه بین المللی محسوب می شود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2004 آخرین افتخار قابل توجه این باشگاه محسوب می شود. از سال 2021، پورتو توکن FC Porto را از طریق پلتفرم بایننس منتشر کرد تا با طرفداران خود ارتباط بیشتری برقرار کند و همچنین درآمد بیشتری کسب کند.
Porto Token دومین ارز رمزنگاری شده برای طرفداران ورزش است که از طریق لانچ پد بایننس معرفی می شود. حجم کل عرضه این توکن که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) توسعه یافته است، 40 میلیون واحد است.

توکن FC Porto کاربردهای مختلفی در اکوسیستم بایننس دارد. برای مثال می توان از توکن PORTO برای شرکت در نظرسنجی های مربوط به این باشگاه پرتغالی استفاده کرد. رای طرفداران با توکن های بیشتر تاثیر بیشتری در نظرسنجی ها خواهد داشت. علاوه بر این، دارندگان FC Porto Fan Tokens می توانند از این ارز دیجیتال برای خرید باشگاه NFT استفاده کنند. کدهای NFT پورتو شامل مجموعه ای منحصر به فرد از تصاویر مختلف است. به عنوان مثال، اولین توکن NFT پورتو حاوی تصاویری از دروازه بانان افسانه ای آن تیم بود.
البته این NFT ها فراتر از مجموعه ای ساده از تصاویر هستند. این نشانه های فعالیت را می توان در PowerStation استفاده کرد. Power Station یک پلتفرم بازی خلاقانه در Binance است. پورتو به دارندگان توکن باشگاه NFT پاداش خواهد داد. طرفداران همچنین شانس خود را برای برنده شدن این جوایز با NFT های بیشتر افزایش می دهند. در نهایت، امکان معامله این NFT ها در بازار بایننس وجود دارد.

انتظار می رود در ماه ها و سال های آینده ویژگی های جدیدی به نماد هواداران FC Porto اضافه شود. دارندگان این توکن می توانند برای دریافت آیتم های رایگان یا شرکت در رویدادهای خوش آمدگویی برای بازیکنان شرکت کنند. دریافت جوایز ویژه برای وفاداری یا خرید توکن‌های بیشتر، خرید آسان‌تر و ارزان‌تر بلیط بازی، عضویت در پلتفرم معاملاتی باشگاه از طریق Binance Pay از دیگر مزایای بالقوه توکن PORTO است.

خلاصه

از سال 2021، باشگاه پورتو پرتغال توکن PORTO را با همکاری گروه Binance منتشر کرده است. این ارز دیجیتال نشانه حمایت از این باشگاه اروپایی است. طرفداران این تیم پرافتخار می توانند در نظرسنجی های باشگاهی شرکت کنند، توکن های باشگاهی NFT را خریداری کنند و با خرید توکن پورتو شانس خود را در کسب جوایز امتحان کنند. این تیم پرتغالی که در ایران طرفداران زیادی دارد قصد دارد در آینده ویژگی های جدیدی را به نماد هواداران باشگاه پورتو اضافه کند. از آنجایی که توکن های فن توسط باشگاه های ورزشی پذیرفته می شود، احتمالاً در آینده نزدیک شاهد افزایش تقاضا برای خرید FC Porto و سایر توکن های هواداری خواهیم بود.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۰۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی