کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

سکه منچستر سیتی

نماد هواداران منچستر سیتی یک توکن هوادار است که توسط Socios.com ایجاد شده است. اپلیکیشنی که بر روی بلاک چین Chiliz (CHZ) ساخته شده است. Socios نمادهای هواداران بسیاری از باشگاه های فوتبال دیگر را ایجاد کرده است که معروف ترین آنها PSG است و همچنین نمادهای هواداران برای UFC و مسابقات اتومبیل رانی. توکن‌های فن به دارندگان آن‌ها اجازه می‌دهد بر تصمیم‌گیری‌ها تأثیر بگذارند، قفل پاداش‌های VIP را باز کنند و به تبلیغات، بازی‌ها و شناسایی ویژه دسترسی داشته باشند.

پس از موفقیت بزرگ راه اندازی پاری سن ژرمن در ژانویه 2020، باشگاه فوتبال منچستر سیتی تصمیم گرفت سیتی را در مارس 2021 راه اندازی کند. موفقیت آن عمدتا به موفقیت باشگاه در زمین و توسعه فناوری بلاک چین بستگی دارد. زمانی که شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه شنیده شد، قیمت نمادین افزایش یافت، اما پس از شکست یک انتقال، کاهش یافت.

بنیانگذاران منچستر سیتی کوین چه کسانی هستند؟

منچستر سیتی Fan Token که توسط Socios.com تأسیس شد، برنامه ای است که توسط Chiliz طراحی شده است که به طرفداران ورزش اجازه می دهد با باشگاه ها و انجمن های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند. این شرکت توسط الکساندر دریفوس، که مدیرعامل Chili's نیز هست، تاسیس شد. Dreyfus بیش از 20 سال تجربه در ساخت و رشد کسب و کارهای مبتنی بر وب دارد. به عنوان مثال، او Webcity، یک راهنمای سفر تعاملی، و Winamax و Chilipoker، هر دو پروژه پوکر آنلاین، را قبل از تأسیس Chiliz در سال 2017 توسعه داد.

منچسترسیتی با چهار قهرمانی لیگ برتر و ده قهرمانی در ده سال اخیر یکی از مشهورترین باشگاه های فوتبال انگلیس است. این باشگاه توسط پپ گواردیولا، یکی از برجسته ترین مدیران فوتبال در جهان مدیریت می شود.

چه چیزی سکه منچستر سیتی را منحصر به فرد می کند؟

نماد هواداران منچستر سیتی نشان دهنده مالکیت حق رای دادن است و به طرفداران اجازه می دهد تا جوایز و تجربیات انحصاری باشگاه را کسب کنند. به عنوان مثال، هواداران می‌توانند بر نامه‌ای که کاپیتان بر روی بازوی خود می‌بندد تأثیر بگذارند، از محوطه بازیکنان ورزشگاه بازدید کنند یا حق تماشای مسابقه را در منطقه VIP دریافت کنند و بر روی کالاهای باشگاه تخفیف بگیرند.

تا زمانی که CITY برای فعالیت در Socios.com فهرست شده است، طرفداران می توانند این توکن را داشته باشند و به همراه آن در مدیریت باشگاه نیز سهمی داشته باشند. به گفته استفان سیبلیک، معاون ارشد فروش مشارکت جهانی، گروه فوتبال سیتی، علاوه بر این، هر هوادار باشگاه واجد شرایط دریافت کد رایگان منچستر سیتی است.

CITY را می توان با ارز فیات یا با مبادله CHZ با آن خریداری کرد، بنابراین طبیعتاً قیمت و رشد CHZ بر قیمت و رشد شهر تأثیر خواهد گذاشت. علاوه بر شرکت در فرآیند تصمیم‌گیری از طریق رای‌گیری در نظرسنجی‌ها با CITY، گزینه برنده شدن جوایز در مسابقات و آزمون‌ها در Socios.com و پاداش‌های برگشت نقدی از باشگاه، پلتفرم قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در آینده به طرفداران ارائه دهد. به عنوان مثال، طرفداران می توانند کالاها و خدمات VIP با مارک باشگاه را خریداری کنند، برای شرکت در مدیریت باشگاه جوایزی کسب کنند، کدهای طرفداران را برای جوایز NFT به اشتراک بگذارند و از ادغام CITY در برنامه های شریک بهره مند شوند.

سکه منچستر سیتی چگونه کار می کند؟

CIT یک توکن هوادار است که توسط Socios.com ایجاد شده است. این پلتفرم چندین توکن برای انواع ورزش ها از جمله فوتبال، UFC، مسابقات اتومبیل رانی و غیره ایجاد کرده است. توکن‌های طرفداران اثبات مالکیت هستند و اهداف مختلفی را انجام می‌دهند، که عمدتاً حول محور تأثیرگذاری بر تصمیمات موجودیت (تیم) است که توکن پس از آن نامگذاری می‌شود.

استفان سیبلیک، معاون ارشد فروش مشارکت جهانی، گروه فوتبال سیتی، گفت: "ما هیجان زده هستیم که نماد جدید منچستر سیتی را معرفی کنیم، که فرصت دیگری را برای هواداران ما در سراسر جهان فراهم می کند تا حتی بیشتر به باشگاهی که دوست دارند نزدیک شوند.

هواداران به مسابقات انحصاری و تجربیات VIP دسترسی خواهند داشت و می توانند در مورد طرح های باشگاه رای دهند. هر Cityzen فعلی که ثبت نام کرده باشد نیز واجد شرایط دریافت کد رایگان برای دسترسی به طیف کاملی از مزایا و جوایز خواهد بود.
توکن منچستر سیتی (CITY) یک نشانه حاکمیتی است که به دارندگان آن حق رای دادن در مورد تصمیمات باشگاه، مانند تصمیم گیری در مورد طراحی لباس فوتبال، انتخاب آهنگ برای جشن گرفتن گل، تصمیم گیری در مورد طراحی اتوبوس تیم را می دهد. ، و غیره.

دارندگان CITY Token همچنین می‌توانند در صورت افزایش قیمت توکن به دلیل تصمیمات مهم باشگاه یا برنده شدن منچسترسیتی در تورنمنت بزرگ فوتبال، جوایز، تخفیف‌ها و سود اختصاصی VIP دریافت کنند.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۰۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی