کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کد هواداران پاری سن ژرمن (PSG) چیست؟

نماد هواداران پاریس سن ژرمن که با نام اختصاری PSG نشان داده می شود، یک ارز دیجیتال است که مستقیماً به باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن مرتبط است. کد طرفداران PSG طیف گسترده ای از امکانات مانند بلیط VIP و برخی کالاها را برای صاحبان آن فراهم می کند. دارندگان این توکن ها برای فعالیت خود در برنامه Socios.com پاداش می گیرند و شانس خود را برای برنده شدن کالاها و تجربیات انحصاری افزایش می دهند.

دارندگان توکن هواداران PSG می توانند در مورد تصمیمات باشگاه رای دهند و همچنین نظر خود را در مورد رویدادهای فصل مختلف به مدیران ارائه دهند. از انتخاب بهترین بازی دفاعی فصل گرفته تا ارسال یک پیام الهام بخش در روز مسابقه، اینها مزایای داشتن نماد هواداران پاری سن ژرمن است. در ژوئیه 2021، دارندگان توکن هواداران PSG نیز این فرصت را خواهند داشت که روی عکس روی جلد بازی محبوب FIFA 22 رای دهند.

هدف اصلی پروژه PSG Fan Token - مانند سایر توکن های هواداران - ترویج تعامل مستقیم و تعامل با تیم خود است. این توکن ها به عموم مردم فرصتی می دهد تا بر فعالیت ها و تصمیمات باشگاه مورد علاقه خود تأثیر بگذارند. نماد هواداران پاری سن ژرمن پلی است بین مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران در سراسر جهان.

تاریخچه ارز دیجیتال پاریس سن ژرمن

فن توکن پاری سن ژرمن (PSG) در ژانویه 2020 با قیمت حدود 5 دلار عرضه شد. این توکن فن به سرعت در عرض دو ماه دو برابر شد و به 10 دلار رسید. وب سایت و اپلیکیشن Socios.com خالق توکن هواداران PSG و همچنین بسیاری دیگر از توکن های هوادار در جهان است.

پس از افشای ارز دیجیتال پاری سن ژرمن در سال 2020، مارک آرمسترانگ - مدیر عامل پاری سن ژرمن - گفت:
به لطف راه اندازی توکن هواداران PSG، هواداران ما اکنون می توانند تصمیمات مهم و نمادین برای باشگاه بگیرند. از امروز، باشگاه نزدیکی خود را با هواداران تقویت خواهد کرد، که یکی از ارزش های اصلی ما است.

توکن هواداران PSG چگونه کار می کند؟

برخلاف NFT ها، توکن های فن را می توان بازخرید کرد. به این معنا که، درست مانند سکه یا پول نقد، می توان آنها را با کالاهای منحصر به فرد یا تجربه طرفداران مبادله کرد. Socios یک پلتفرم توکن هواداران پیشرو است که توکن PSG را در سال 2020 راه اندازی کرد. کاربران می توانند برای شرکت در مدیریت باشگاه، این توکن را از پلتفرم Socios خریداری کنند.

پلتفرم Socios توسط بلاک چین Chiliz (CHZ) که تحت مکانیزم اجماع اثبات حسابرسی (PoA) عمل می‌کند، نیرو می‌گیرد. CHZ یک توکن ERC-20 در پلتفرم اتریوم است که طرفداران باید آن را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کنند تا بتوانند توکن‌های طرفداران PSG را در پلتفرم Socios دریافت کنند.

Socios تعداد محدودی توکن PSG ایجاد می کند که طرفداران می توانند با یکدیگر و برای تبلیغات فوتبال مبادله کنند. هرچه کاربران بیشتری روی پلتفرم تعامل داشته باشند، امتیاز بیشتری برای برنده شدن جوایز متعدد خواهد داشت.
محدودیت های موجود در توکن های هواداران PSG آنها را به کالایی با ارزش برای هواداران باشگاه تبدیل می کند. در مجموع، عرضه 20 میلیون توکن با نرخ انتشار 2.5 میلیون توکن در سال به مدت هشت سال وجود خواهد داشت.

ویژگی های PSG Token

امکان حق رای: کد طرفداران PSG هم به بازیکنان و هم به هواداران خدمت می کند. زیرا برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، دارای حق رای است. ارز دیجیتال PSG به تغییرات قیمت اتریوم یا بیت کوین وابسته نیست. در عوض، آنها ارزش خود را بر اساس میزان مشارکت طرفداران خود به دست می آورند.
دریافت جوایز و تسهیلات: دارندگان توکن هواداران پاری سن ژرمن حق دریافت NFT، نشان های دیجیتال و بلیط های VIP برای بازی های مهم تیم خود را دارند.
ویژگی Staking: توانایی بازی کردن یکی دیگر از ویژگی های کد هواداران PSG است. این فرآیند با پاداش هایی مانند NFT های Gamified برای بازی های مبتنی بر بلاک چین و Pure Collectibles که NFT های زیبایی شناختی هستند، پاداش می گیرد.
تصمیم گیری در مورد متن بازوبند کاپیتانی: یکی دیگر از ویژگی های نماد PSG این است که به هواداران این حق را می دهد که در مورد متن یا نماد بازوبند کاپیتانی تصمیم بگیرند. در سال‌های اخیر، بازوبند کاپیتانی برای ارسال پیام‌های الهام‌بخش مانند زندگی سیاه‌پوستان مهم است و... در حال حاضر، PSG Fan Token به هواداران اجازه می‌دهد تا این پیام را تنظیم کنند.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۰۳
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی