کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

نماد هوادار لاتزیو چیست؟

توکن فن لاتزیو یک توکن طرفدار است که توسط Binance - بزرگترین و محبوب ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان ایجاد شده است. توکن فن LAZIO بر روی زنجیره هوشمند بایننس (زنجیره هوشمند بایننس) یا BSC به عنوان یک توکن بومی بر اساس استاندارد BEP-20 طراحی و پیاده سازی شده است. این کد به طرفداران اس اس لاتزیو اجازه می دهد:

در نظرسنجی ها شرکت کنید
گروه های دیجیتال را پیدا کنید
خرید NFT
از بازی هایی که با جوایز یا تجربیات عالی همراه هستند لذت ببرید.

در سال‌های اخیر، بایننس توانسته است از محبوبیت توکن‌های هواداری استفاده کند و با ایجاد توکن‌های حکومتی، طرفداران ورزش را در تصمیم‌گیری‌های مهم باشگاه مورد علاقه‌شان مشارکت دهد. در پی امضای قراردادی 30 میلیون یورویی بین پلتفرم بایننس و تیم فوتبال لاتزیو، رئیس این باشگاه با انتشار بیانیه ای از آسودگی خاطر خود خبر داد.

وی افزود: ما از این همکاری بین المللی بسیار راضی هستیم. همکاری ما با بایننس به ما این امکان را می دهد که حضور دیجیتال خود را گسترش دهیم و با طرفداران و دنبال کنندگان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم."

تاریخچه ارز دیجیتال لاتزیو

ارز دیجیتال LAZIO در اکتبر 2021 در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد. در ابتدا، کاربرانی که حداقل تعداد توکن BNB در کیف پول خود داشتند، واجد شرایط دریافت توکن های فن لازیو بودند. این توکن ها ابتدا به قیمت 1 دلار فروخته شدند. با این حال، این توکن با قیمتی عالی در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. در 21 اکتبر 2021، روز IPO، قیمت این توکن به 26 دلار افزایش یافت و ارزش بازار توکن لاتزیو را به 130 میلیون دلار رساند. علاوه بر این، حداکثر عرضه توکن فن LAZIO 40 میلیون توکن است که هر سال بخشی از آن به عرضه در گردش اضافه می شود.

توکن فن لاتزیو چگونه کار می کند؟

توکن لاتزیو یک نشانه حاکمیتی است که کار آن مبتنی بر تعامل بیشتر بین باشگاه و هواداران است. دارندگان این توکن می توانند در نظرسنجی های رسمی باشگاه شرکت کنند و جوایز و پاداش های زیادی دریافت کنند. خدماتی که از طریق سکه های دیجیتال LAZIO قابل دسترسی است نیز روز به روز در حال افزایش است. در واقع مکانیسم این توکن بسیار شبیه به سایر ارزهای دیجیتال است. اما آنها در جزئیات و خدمات متفاوت هستند.

در دسامبر 2020، بایننس قرارداد مشارکتی با Socios - شرکتی که پشت چندین توکن فن است - منعقد کرد تا Launchpad خود را به عنوان یک پلتفرم توزیع برای توکن‌های فن جدید فعال کند. از طریق این اقدام، توکن های طرفداران مانند توکن فن لاتزیو در معرض سرمایه گذاری بالقوه بیشتری قرار می گیرند و پتانسیل های بالایی را برای صاحبان خود ایجاد می کنند.

ویژگی های کد LAZIO

تصمیمات مربوط به فعالیت های باشگاه: دارندگان فن توکن لاتزیو واجد شرایط رای دادن به تصمیمات باشگاه و دریافت تخفیف های انحصاری باشگاه خواهند بود. حتی این انتظار وجود دارد که صاحبان این آیکون ها در مورد مسائلی مانند نقل و انتقال بازیکنان و سایر تصمیمات مهم در سال های آینده اظهار نظر کنند. این بدون شک مهمترین ویژگی ارز دیجیتال لاتزیو است که طرفداران می توانند با آن در تعیین سرنوشت تیم مورد علاقه خود شرکت کنند.

افزایش تعداد طرفداران در جهان: کد فن LAZIO به کشور ایتالیا یا قاره اروپا محدود نمی شود. هر طرفدار در هر کجای دنیا می تواند این کد را دریافت کند و بخشی از باشگاه بزرگ SS باشد. لاتزیو باش این روند هواداران و هواداران باشگاه فوتبال لاتزیو را به اوج می رساند.

قیمت و خرید ارز لاتزیو (LAZIO)

کد طرفداران لاتزیو در ابتدا با قیمت 26 دلار ارائه شد. این قیمت دوام چندانی نداشت و تنها پس از گذشت چند روز شاهد روند نزولی قیمت این فن توکن بودیم. بالاترین قیمت این توکن در طول عمرش، پایان 21 اکتبر 2021 است که به 35.76 دلار رسیده است. در عوض، کمترین قیمت ارز دیجیتال LAZIO به 12 می 2022 برمی گردد، زمانی که به کمتر از 1 دلار - 0.9102 دلار رسید. در حال حاضر، توکن Fan Football Lazio با قیمت 4.21 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می شود.

س لاتزیو باشگاه بزرگی است که سابقه حضور در لیگ های مختلف ایتالیا و اروپا را دارد. به گفته بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، تاریخچه غنی این باشگاه به ما این امکان را می دهد که در دراز مدت شاهد رشد قیمت این توکن فن به 10 دلار و بالاتر باشیم. قرار دادن Fan Token Lazio بر روی یک پلتفرم امن به نام زنجیره هوشمند Binance (BSC) دلیل دیگری است که می تواند باعث افزایش قیمت آن شود.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی