کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

توکن چیلیز چیست؟

اکوسیستم چیلیز

به طور خلاصه، Chillies اکوسیستمی است که در آن طرفداران می توانند با خرید توکن بومی آن (CHZ)، که مبتنی بر اتریوم است و یک توکن ERC-20 است، توکن های طرفداران و NFT های مربوط به تیم مورد علاقه خود را خریداری کنند.
توکن CHZ را می توان ابزاری برای خرید و فروش در پلتفرم هواداران Socios دانست که با هدف راه اندازی پلتفرمی برای حمایت از تیم های ورزشی کار خود را از سال 2018 آغاز کرد.

تیم ها دارای نشانه های هوادار هستند
بارسلونا (BAR $)، پاری سن ژرمن (PSG $) و میلان (ACM $)، از جمله تیم های باشگاهی هستند که ورود خود را به این سکو اعلام کرده اند.
از میان تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال (POR $) و آرژانتین (ARG $) معرفی شدند. همانطور که می دانید آخرین جام جهانی این دو اسطوره با حضور لیونل مسی و آرژانتین به خوشی به پایان رسید.

از سوی دیگر کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ رقابت های ملی نیز عملکرد مورد انتظار هواداران را پشت سر نگذاشت و تیم ملی قدرتمند پرتغال با سد بزرگی به نام مراکش روبرو شد.

چیلیز چگونه کار می کند؟

توکن های فن ارائه شده در پلتفرم Socios علاوه بر ارزش کلکسیونی، کاربردهای دیگری نیز دارند. NFT های با نام تجاری تیم، ارتباط بین طرفداران و تیم ها را امکان پذیر می کنند و دارندگان این توکن ها می توانند در نظرسنجی ها و نظرسنجی ها شرکت کنند.

اگر یکی از توکن های NFT را برای تیم های این پلتفرم خریداری کنید، یک حق رای در نظرسنجی ها و اگر دو توکن داشته باشید، دو حق رای خواهید داشت.

آینده چیلیز چیست؟

آخرین سقف تاریخی (ATH) برای شیلی به 13 مارس 2021 برمی گردد که این ارز توانست به منطقه قیمتی 0.87 دلار افزایش یابد و در زمان نگارش این مقاله حدود 0.13 دلار است. با این حال، برخی از تحلیلگران اهداف قیمتی معقول آتی را برای فلفل چیلی پیش بینی کردند.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، برخی از تحلیلگران فعال در وب سایت Bitnation قیمت شیلی (CHZ) را در بازه زمانی 2023 تا 2031 پیش بینی کرده اند.

به گفته کارشناسان، اگر اکوسیستم چیلیز بتواند به اهداف خود دست یابد و همکاری خود را گسترش دهد، تا سال 2026 شاهد افزایش قیمت چیلیز به منطقه 0.6 دلاری خواهیم بود.

همچنین پیش بینی می شود که تا سال 2030 قیمت هر واحد CHZ به 1 دلار افزایش یابد. البته این اهداف قیمتی تنها انتظارات است و ممکن است شاهد سطوح بالاتر یا پایین تری باشیم.

چگونه از چیلیز استفاده کنیم؟

دو راه برای استفاده از پلتفرم Chillies وجود دارد: Socios و توکن CHZ.
اولین راه، تبادل توکن های فن در پلتفرم Socios است. شما فقط باید به وب سایت این پلتفرم بروید و توکن هایی را برای حمایت از تیم مورد علاقه خود خریداری کنید.

به این ترتیب می توانید با تیم مورد علاقه خود رابطه برقرار کنید. شروع کار بسیار آسان است و حتی می توانید با ایفای نقش به عنوان رابط بین Socios و شرکای تجاری جدید درآمد کسب کنید.

راه دوم خرید توکن CHZ برای سرمایه گذاری است. با پیروی از مکانیسم پلت فرم شیلی و ارز CHZ، این ارز تا حدی از نوسانات بی امان بازار محافظت می شود (فقط تا حدی!). به همین دلیل، تعدادی از سرمایه گذاران برای فرار از نوسانات ارز دیجیتال، روی این توکن و استیبل کوین سرمایه گذاری می کنند.

بهترین کیف پول برای نگهداری چیلیز چیست؟

توکن Chillies با استانداردهای ERC-20 و BEP-20 سازگار است، بنابراین می توانید از تمام کیف پول های اتریوم برای ذخیره و انتقال این توکن استفاده کنید.

علاوه بر این کیف پول، می توانید از کیف پول های دیگری مانند Trust Wallet، Metamask و غیره نیز برای ذخیره ارز دیجیتال چیلی استفاده کنید.

کلام آخر

در مورد جام جهانی 2018 روسیه، قطر 2022 و ستاره هایی مانند الساندرو دل پیرو صحبت کردیم تا با امکاناتی که چلسی در اختیار کاربران قرار می دهد آشنا شویم.

نماد چیلیز دو کاربرد بسیار مهم دارد. برخی از افراد از این توکن برای خرید توکن های غیر سنتی (NFT) برای حمایت و حمایت از تیم های مورد علاقه خود استفاده می کنند، برخی دیگر با سرمایه گذاری در این توکن، چشم به راه سودهای کوتاه مدت و بلند مدت این ارز هستند.

مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی قطر برگزار شد و شاهد سومین قهرمانی آرژانتین بودیم. حدود یک ماه دیگر شاهد بسته شدن پرونده UCL خواهیم بود. اکنون به نتیجه مقاله چلسی رسیده ایم، اما نباید فراموش کنیم که شیلی مانند یک ورزش محبوب برای اکثریت، همیشه در اخبار خواهد بود و باید دید در آینده چه مسیری را طی می کند.

توکن هواداری چیست؟

  • ۰۲/۰۳/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی