کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

FC Barcelona Fan Token (FC Barcelona Fan Token) رمزی است که به هواداران باشگاه بارسلونا کمک می کند تا با استفاده از برنامه و خدمات Socios بر تصمیمات باشگاه تأثیر بگذارند. ارز دیجیتال اف سی بارسلونا یک کلید عضویت است که به کاربران اجازه می دهد برای دریافت جوایز انحصاری، شناخت باشگاه و غیره رقابت کنند.

توکن فن چیست؟

توکن ها عموما دارایی هایی هستند که می توانند مالکیت یا حتی عضویت را نشان دهند. از آنجایی که توکن‌ها اکنون برای طیف وسیعی از اهداف استفاده می‌شوند، بسیاری از بلاک چین‌های تخصصی با هدف اصلی پشتیبانی از توکن‌ها توسعه یافته‌اند که محبوب‌ترین آنها در حال حاضر اتریوم و توکن‌های استاندارد ERC آن‌ها است. Socios.com یک برنامه برای طرفداران فوتبال است که در آن کاربران حق رای برای تأثیرگذاری بر باشگاه هایی که از آنها حمایت می کنند با کسب توکن های خاص باشگاه به دست می آورند.

آیکون فن چگونه کار می کند؟

ChiliZ ($CHZ) یک ارز دیجیتال ERC20 در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلتفرم chiliZ و Socios.com عمل می‌کند. در راه اندازی پلتفرم آن، همراه با سایر فعالیت های ورزشی بلاک چین، کلاس جدیدی از توکن های هوادار به نام Fan Token ایجاد شد.

پس از تسلط بر پلتفرم Socios.com، می توانید از ویژگی Fen Token Offering (FTO) استفاده کنید. برای خرید فان توکن، طرفداران باید ارز دیجیتال Chiliz CHZ را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کنند. این توکن‌ها - یک تیم یا باشگاه - دارایی‌های دیجیتال محدودی هستند که به هواداران اجازه رای دادن و حق عضویت در آن باشگاه را می‌دهند.

درباره باشگاه بارسلونا

باشگاه فوتبال بارسلونا (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که معمولاً با نام بارسلونا یا به اختصار بارسا شناخته می شود، یک باشگاه فوتبال حرفه ای اسپانیایی است که در شهر بارسلونا در منطقه کاتالونیا اسپانیا واقع شده است. بارسلونا یک باشگاه ورزشی اجتماعی با هزاران عضو از جمله تیم فوتبال بارسلونا است. تیم این باشگاه در لالیگا بازی می کند و یکی از سه تیمی است که هرگز سقوط نکرده است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به دلیل سبک هجومی ماهرانه و جذاب آن است که بر بازی باز تاکید دارد.

کیف پول توکن برای طرفداران باشگاه بارسلونا

توکن BAR Fan بر اساس استاندارد ERC20 و بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است. بنابراین می توانید آن را در کیف پول های زیر ذخیره کنید:

کیف پول کوینومی
کیف پول متاماسک
کیف پول کیف پول اعتماد کنید
کیف پول اتمی
کیف پول سخت افزاری لجر
قیمت توکن هواداران بارسلونا
قیمت FC Barcelona Fan Token در زمان نگارش این مقاله 21.55 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 8,417,202 دلار است. توکن بارسلونا در 24 ساعت گذشته 3.56 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه 448 قرار دارد. عرضه در گردش 3،350،978 سکه BAR است، اما حداکثر در دسترس نیست.

نحوه خرید توکن هوادار باشگاه بارسلونا

در حال حاضر فعال ترین صرافی که توکن هواداری باشگاه بارسلونا در آن معامله می شود، صرافی چیلیز با سهم 51.76 درصد از گردش مالی روزانه است. سایر مبادلات عبارتند از:

صرافی بایننس
بورس BKEX
صرافی ZT
مبادله پاریبو
تبادل VCC

  • ۰۲/۰۳/۲۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی