کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

توکن هواداری نوعی ارز دیجیتال هستند که به دارندگان آن امکان دسترسی به مزایای خاصی مانند رای‌گیری در باشگاه، جوایز باشگاه، طراحی محصول و مجموعه‌ای از تجربیات منحصربه‌فرد را می‌دهند. در واقع، کدهای طرفداران به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهد از تیم مورد علاقه خود حمایت کنید.

نماد طرفداران Chiliz

ارائه‌دهنده پیشرو فناوری بلاک چین در ورزش و سرگرمی Chiliz است، محبوب‌ترین پلتفرم توکن فن تا به امروز که دارای بلاک چین خاص خود است. شیلی همچنین پلتفرم Socios.com را برای طرفداران ایجاد کرد تا با تیم ها و باشگاه های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند و درک کنند که با این ارز دیجیتال می توانید به راحتی به تیم مورد علاقه خود رای دهید.

Chiliz Token یک ارز دیجیتال در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلتفرم چیلیز و Socios.com عمل می کند. Chiles Token اولین، برجسته ترین و بحث برانگیزترین توکن است که باعث پیدایش توکن های جدیدی مانند منچستر سیتی، توکن فن میلان، توکن فن یوونتوس و بسیاری دیگر شده است. این سکه ها بسیار کاربردی هستند زیرا نوآوری را در زمینه بلاک چین به بالاترین سطح می آورند.

از باشگاه هایی که توکن خود را روانه بازار کردند می توان به منچسترسیتی، فرانسه، پاری سن ژرمن، ایتالیا، اسپانیا، گالاتاسرای و یوونتوس اشاره کرد.

نماد گالاتاسرای

این سکه یکی از بهترین فان توکن ها در ترکیه است. نماد حامیان گالاتاسرای نشان رسمی هواداران باشگاه ورزشی گالاتاسرای است که به اختصار GAL نامیده می شود. گال فقط در ترکیه در پاریبو معامله می شود. GAL توسط گالاتاسرای با همکاری Socios.com تاسیس شد و در 4 فوریه 2020 راه اندازی شد.

GAL یک بلاک چین اتریوم است که توسط پلتفرم Socios طراحی شده است. لیست آدرس جهانی را می توان برای دسترسی به یک محصول یا خدمات خاص استفاده کرد. GAL با شیلی معامله می شود، اما Paribu به کاربران خود اجازه می دهد که GAL را با TRY معامله کنند.

نماد هواداران یوونتوس

Juventus Fan Token JUV یک توکن مفید است که به هواداران یوونتوس اجازه می دهد تا با استفاده از برنامه و خدمات Socios جوایز منحصر به فرد و شناسایی باشگاه را دریافت کنند و با این توکن از باشگاه خود حمایت کنند.

این توکن به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله رای دادن در نظرسنجی ها، شرط بندی در مسابقات و آزمون ها، ارتباط، چت و سازگاری با سایر کاربران در لیست بهترین فان توکن ها قرار گرفته است.

نماد هواداران بارسلونا

توکن هواداران بارسلونا یکی از بهترین توکن های هوادار است که به عنوان کلید عضویت عمل می کند و به کاربران این امکان را می دهد که حمایت خود را از این باشگاه نشان دهند و یک تأثیرگذار باشند. با توجه به محبوبیت این باشگاه، انتظار می رود این نماد هوادار فرصت سرمایه گذاری خوبی را فراهم کند.

کاربرد توکن های فن چیست؟

تا اینجا به خوبی توضیح دادیم که فان توکن چیست و همچنین با برخی از کاربردهای آن آشنا شدیم و همچنین اطلاعات لازم را در مورد بهترین فان توکن ها قرار دادیم. کدهای هواداران ارتباط بیشتر بین هواداران و باشگاه ها و امکانات زیادی را برای هواداران تیم ها فراهم می کرد.

با توکن های هوادار، می توانید تا حدی در عملکرد باشگاه ها اختلال ایجاد کنید. کارکرد این فن توکن ها به این صورت است که هر چه تعداد فان توکن های بیشتری بخرید، تاثیر بیشتری در ارتباط با باشگاه مورد نظر خواهید داشت و همانطور که متوجه شده اید تقریبا هر باشگاهی توکن تیمی خاص خود را دارد. بنابراین می توانید با خرید این توکن ها وفاداری بیشتری به تیم خود نشان دهید.

  • ۰۲/۰۳/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی