کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

فعال بودن در بازارهای بزرگ مالی مانند فارکس برای برخی از ایرانیان بسیار مهم است. با توجه به اینکه کشور ما در محاصره قرار دارد، فعالیت در بازارهای بین المللی تا حدودی دشوار است و ممکن است پس از افشای هویت ایرانی، حساب کاربری افراد مسدود شود. اما همچنان بسترهای مطمئنی برای فعالیت ایرانیان در بازارهای جهانی وجود دارد که مسیر مبادلات ارزی را برای ایرانیان تسهیل کرد. از جمله این پلتفرم ها می توان به بروکر فارکس آلپاری اشاره کرد که در آن به مراحل ثبت بروکر آلپاری می پردازیم. همچنین مقدمه ای بر شناخت روانشناسان خواهیم داشت تا با وظایف آنها بیشتر آشنا شویم. اگر شما نیز به دنبال بستری مطمئن برای سرمایه گذاری در فارکس هستید و می خواهید بدانید که چگونه در آلپاری ثبت نام کنید، با ما همراه باشید تا در این مقاله نحوه ثبت نام در کارگزار فارکس آلپاری را آموزش دهیم.

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری (Alpari) یکی از کارگزاران روسی با سابقه طولانی در بازار فارکس است که در سال 1998 تاسیس شد. این کارگزار توسط کمیسیون خدمات مالی بین المللی (IFSC) تنظیم و تایید شده است که قابلیت اطمینان آن را تضمین می کند. جالب است بدانید که بروکر آلپاری از زبان فارسی پشتیبانی می کند و امکان ثبت نام با منوی فارسی را برای کاربران ایرانی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که می توانید جفت ارز، کالا (فلزات) و آتی (CFD) را در کارگزاری آلپاری معامله کنید. اما چند سال پیش امکان معامله ارزهای رمزنگاری شده به خدمات این بروکر اضافه شد. افرادی که قصد معامله در بازارهای فارکس و ارزهای دیجیتال را دارند می توانند هر دو این فعالیت ها را از طریق بروکر آلپاری انجام دهند و نیازی به ثبت نام در پلتفرم معاملاتی دیگری ندارند. از جمله ویژگی های بارز کارگزار آلپاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنل کاربری ساده به زبان فارسی
ثبت نام سریع و شروع
سرورهای پرسرعت و اجرای مستمر سفارشات کاربران
پشتیبانی از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5
روش های مختلف واریز و برداشت
اسپرد کم (کارمزد).
این برنامه های تشویقی، مسابقات و تخفیف های زیادی دارد
او دارای حساب های تجاری مختلف است (NANO - STANDARD - ECN - pro ECN)

آموزش ثبتنام در آلپاری

با توجه به پشتیبانی قوی از زبان فارسی توسط کارگزار آلپاری، تمامی کاربران ایرانی که قصد ورود به بازار فارکس را دارند می توانند روی این بروکر حساب باز کرده و از طریق آن به بازار جهانی فارکس متصل شوند. برای ثبت نام در کارگزاری آلپاری چند مرحله ساده که مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

مراحل ثبت نام کارگزار آلپاری

ابتدا به سایت کارگزار فارسی آلپاری به آدرس alpariforex.org بروید.

در صفحه ثبت نام کارگزار فارسی آلپاری بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و سپس نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس (بدون صفر) را به زبان انگلیسی وارد کنید، سپس با زدن تیک قوانین قرارداد کارگزار بر روی دکمه (ادامه) کلیک کنید. انجام دادن. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، گزینه ورود را انتخاب کنید.
با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، تیک بزنید و در نهایت روی گزینه ادامه کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.
اگر از قبل حساب کاربری دارید، روی گزینه Sign In کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

در ادامه مراحل ثبت نام با صفحه زیر مواجه خواهید شد. کشور، شهر و ملیت خود را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.

در صفحه بعد روش دریافت کد تایید خود را وارد کنید، روی گزینه دریافت کد کلیک کنید و کد دریافتی را در کادر مشخص شده تایپ کنید. سپس بر روی گزینه Complete Registration کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه تکمیل ثبت نام وارد حساب کاربری خود می شوید.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی