کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بروکر فارکس آلپاری

سابقه کارگزار آلپاری

بروکر آلپاری در 24 دسامبر در کازان روسیه تاسیس شد و در این چند سال با ارائه خدمات خود به یکی از بازیگران اصلی این صنعت تبدیل شده است. این شرکت زیرمجموعه اگزینیتی لیمیتد است که توانسته خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه دهد.

شهرت کارگزار آلپاری

بروکر آلپاری کارگزاری شناخته شده است که بیش از 90 درصد معامله گران ایرانی در بازار فارکس با آن آشنایی دارند. تقریبا 22 سال از افتتاح این بروکر می گذرد و در این مدت توانسته با ارائه خدمات ویژه اعتماد کاربران خود را جلب کند. جالب است بدانید که این بروکر و بروکر روبوفارکس را می توان محبوب ترین کارگزاران ایران نامید که خوشبختانه تحت تاثیر تحریم ها علیه ایران، هیچ گاه از ارائه خدمات خود امتناع نکرده اند و همچنین پشتیبانی خوبی از کاربران در داخل کشور انجام می دهند. کشور.

بروکر آلپاری در کدام کشور قرار دارد؟
دفتر کارگزاری Alpari در موریس، روسیه واقع شده است. جالب است بدانید که این بروکر نزدیک به 3 میلیون کاربر از بیش از 150 کشور جهان دارد که نشان از اعتماد مردم به آن دارد.

آیا کارگزار آلپاری معتبر است؟

قبل از اینکه بررسی کنیم آیا این بروکر معتبر است یا خیر، باید بگوییم که این بروکر بدون شک جزو 5 معامله گر برتر ایرانی است و تاکنون گزارشی مبنی بر ارائه خدمات نادرست به کاربران یا حتی نمونه ای از کلاهبرداری از سوی کاربران گزارش نشده است. این کارگزار، و نه سابقه ارائه خدمات در داخل ایران وجود دارد. خوشبختانه این بروکر در نوسانات شدید بازار ارز و شایعات رقبا هرگز مشکلی در ارائه کیفیت خدمات خود نداشته و در این چند سال کارنامه خوبی را ثبت کرده است.

این کارگزار علاوه بر سوابق خوب خود در سال های اخیر، تابع قوانین لازم الاجرا است تا کاربران داخل ایران نگران ممنوعیت یا تعطیلی ناگهانی کارگزار نباشند و بتوانند با خیال راحت تراکنش های خود را انجام دهند.

یکی دیگر از نگرانی های معامله گران در بازار فارکس این است که آیا این بروکر قابل اعتماد است که می توانیم چندین هزار دلار با آن واریز کنیم و آیا وقتی سود می کنیم به ما اجازه می دهد چندین بار پول خود را برداشت کنیم؟ این شرکت تمامی درخواست‌های انصراف کاربران خود را بدون هیچ مشکلی بدون توجه به درصد سود کاربران پذیرفته است و تمامی پرداخت‌ها به صورت منظم و بدون تاخیر انجام شده است.

با توجه به مطالب فوق می توان گفت کارگزار آلپاری از اعتبار قابل قبولی برخوردار است و می توانید بدون نگرانی ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

تعداد کاربران بروکر آلپاری

این بروکر بیش از 3 میلیون کاربر در جهان و بیش از 200 هزار کاربر در ایران دارد. کسانی که از طریق این کارگزار در بازار فارکس خرید، فروش و کسب درآمد می کنند. این بروکر با ارائه بیش از 250 ابزار و مولفه معاملاتی کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

پشتیبانی کارگزار آلپاری

کارگزاری آلپاری مزایای زیادی برای معامله گران ایرانی دارد که مهمترین آن پشتیبانی به زبان فارسی است. این یک ویژگی عالی برای معامله گران فارسی زبانی است که با زبان انگلیسی مشکل دارند و کاربران در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانند به راحتی از پشتیبانی آنلاین این بروکر استفاده کنند.

خوشبختانه پشتیبانی فارسی زبان این بروکر تاکنون عملکرد خوبی داشته است و در صورت بروز مشکل و رفع آنها به راحتی می توانید با آنها در ارتباط باشید. جالب است بدانید که چنین پشتیبانی تخصصی خوبی از تیم آلپاری باعث افزایش اعتبار آن در بین کاربران شده است.

مزایای کارگزار آلپاری

اگر بخواهیم به صورت موردی به مزیت های بروکر آلپاری اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع در ارائه حساب
پشتیبانی به زبان فارسی
بستری را به زبان فارسی فراهم کنید
ارائه پشتیبانی 24 ساعته
ارائه خدمات تجارت کپی
ورشکستگی برای این دلال وجود ندارد
ارائه انواع حساب های معاملاتی
پشتیبانی از سیستم های مالی مختلف
هیچ ممنوعیتی برای معامله گران ایرانی در این بروکر وجود ندارد
ارائه انواع طرح های تبلیغاتی و تشویقی
و …

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۲/۲۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی