کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

معامله گران علاوه بر خرید و فروش سهام شرکت های بین المللی می توانند شاخص های تجارت خود را نیز مانند سهام معامله کنند. در واقع قیمت این شاخص ها نشان دهنده میانگین قیمت تمام سهامی است که شاخص در آنها نمایش داده می شود. این شاخص ها در لایت فارکس شامل آمریکا، اروپا، استرالیا و آسیا می شود.

قراردادهای CFD (Contract for Difference) قراردادهایی هستند که تاریخ انقضا دارند و در فارسی به آنها Contracts for Difference می گویند. این قراردادها که توکن های معاملاتی فهرست نشده هستند، به معامله گران اجازه می دهد تا بر اساس این شاخص ها معامله کنند و به دلار درآمد کسب کنند.

این شاخص ها معمولاً بر اساس منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارند نامگذاری می شوند و در واقع وضعیت اقتصادی آن منطقه را نشان می دهند. وقتی قیمت سهام یک شاخص کاهش می یابد، قیمت آن شاخص نیز کاهش می یابد و در این منطق باعث رشد اقتصادی منفی می شود.

به عنوان مثال، نماد داو جونز در لایت فارکس، که یکی از بزرگترین و مهم ترین نمادها در آمریکا و جهان است. این شاخص روند اقتصادی آمریکا را نشان می دهد. این شاخص که بیش از 100 سال قدمت دارد، بیش از 30 سهام از بزرگترین شرکت های جهان را شامل می شود.

یا نماد FTSE100 که همان کار داو جونز را برای اقتصاد بریتانیا انجام می دهد و در واقع وضعیت فعلی و آینده اقتصاد انگلیس را نشان می دهد. در واقع با تجزیه و تحلیل این شاخص های مهم در بین شاخص ها می توان جهت بازار و صعودی یا نزولی بودن بازار را پیش بینی کرد.
ارزش فرضی هر قرارداد CFD همانطور که در شاخص های ارائه شده در Lite Finance ذکر شده است تعیین می شود. در تراکنش های CFD، طبق قوانین لایت فارکس، این کارگزار حق اعمال تعدیل سود یا سود را در حساب های کاربری دارد.

به این معنی که تاریخ تقسیم سود یا سود سهام بین سهامداران بر اساس آخرین تاریخ توزیع محاسبه می شود. در این تاریخ ها بر اساس لیست سهامداران، سود سهام بین متقاضیان تقسیم می شود.

در معاملاتی که کاربر اقدام به خرید سهام می کند، میزان این سود همیشه مثبت و در صورت فروش، این مبلغ منفی خواهد بود. در نتیجه بر اساس محاسبات انجام شده، در صورت خرید کاربر، اعتباری معادل سود سهام به حساب وی تعلق می گیرد و در زمان فروش از حساب وی برداشت می شود.

نکاتی در مورد مقدار و حاشیه برای معاملات شاخص در Lite Finance

میزان اسپرد و سود، مانند سایر نمادهای معاملاتی کارگزار اهرمی، به صورت آنی در این جداول به روز می شود. این مقادیر به صورت بلادرنگ از سرورهای معاملاتی لایت فارکس دریافت شده و در این جداول بارگذاری می شوند.

✔️ با توجه به اطلاعات ارز مبنا در هر یک از شاخص های قابل معامله لایت فاینانس، در صورتی که ارز پایه حساب معاملاتی لایت فارکس کاربر، ارز دیگری باشد، میزان کارمزد پرداختی کاربر بر اساس دلار تعیین می شود.

میزان سوآپ یا سود سوآپ در هر شاخص بر اساس قیمت فعلی آن شاخص محاسبه می شود. همچنین این مقادیر برای روزهای کاری عادی بوده و از جمعه شب تا دوشنبه که بازار تعطیل است 3 بار محاسبه می شود.

✔️ برنامه معاملات در هر یک از این شاخص ها از دوشنبه تا جمعه از ساعت 12:00 ظهر (00:00) تا 23:00 شب همان روز و تنها شاخص IBEX35 در مادرید اسپانیا از ساعت 9:00 صبح تا 9 می باشد. : 00 PM از 00 صبح تا 11:00 شب. 9:00 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه.
معامله بر روی شاخص ها می تواند مزایای بسیاری را برای معامله گران به همراه داشته باشد که مهمترین آنها موارد زیر است.

 

✔️ با انجام معاملات پوشش ریسک، میزان ریسک در معاملات را کاهش دهید

✔️ بهترین انتخاب برای تحلیلگران بنیادی برای معاملات

از سرمایه گذاری در ابزارهای مختلف اقتصادی بهره مند شوید

✔️بدون نیاز به مارجین بالا

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۲/۱۲
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی