کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

انواع حساب های فارکس

انواع حساب ها با کارگزاران مختلف متفاوت است. اما اکانت دمو یا حساب دمو در بین همه بروکرها رایج است. اکانت دمو قابلیتی است که کارگزاری برای آشنایی با محیط پلتفرم معاملاتی و نحوه معامله به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
انواع حساب های فارکس در لایت فارکس
کارگزار لایت فارکس دو نوع حساب تجاری دارد.

حساب کلاسیک

حساب ECN

اکانت کلاسیک برای افرادی مناسب است که شناخت خوبی از بازار به دست آورده اند. برای شروع معامله در این نوع حساب، باید حساب خود را با 50 دلار شارژ کنید.

حساب LiteForex ECN برای معامله گران و سرمایه گذاران حرفه ای مناسب است. این نوع حساب دارای بالاترین نرخ بهره برای وجوهی است که در یک سال استفاده نشده است. مبلغ شروع 50 دلار است و سرعت تراکنش بسیار بالاست.

تفاوت بین انواع حساب های فارکس چیست؟

اینکه کدام حساب از بین حساب های موجود استفاده کنید به سبک معاملاتی، میزان سرمایه و دانش شما بستگی دارد. این حساب ها از نظر میزان سرمایه اولیه، تعداد جفت ارزی که ارائه می دهند و سرعت انجام معاملات با یکدیگر تفاوت دارند. از سوی دیگر، اهرم، اسپردها و تعداد معاملات باز نیز متفاوت است. به عنوان مثال، برای کسی که به اسکالپینگ علاقه دارد، سرعت تراکنش بسیار مهم است. از طرفی چون تعداد تراکنش هایی که انجام می دهد زیاد است باید به میزان کارمزد و مابه التفاوتی که می دهد توجه کند. سفته بازان معمولا از یک حساب ECN استفاده می کنند.

اکانت های دمو و نانو (سنتی) برای افرادی مناسب است که مبتدی هستند و می خواهند دانش خود را آزمایش کنند.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۲/۱۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی