کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بررسی کمیسیون و گسترش لایت فارکس

یکی از ایرادات جدی بروکر لایت فارکس در سال های اخیر، نرخ کارمزد و اسپرد بالا در معاملات بوده است. این باعث شده است که مدیران لایت فارکس وارد عمل شده و نرخ کمیسیون و اسپرد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند تا کاربران را خوشحال کنند. میزان پورسانت و اسپرد برای معامله در بروکر لایت فارکس به نوع حساب معاملاتی کاربران بستگی دارد.

در یک حساب ECN، اسپرد به صورت شناور دریافت می شود و حداقل مقدار آن 0.0 پیپ است. واضح است که با افزایش حجم معاملات، میزان اسپرد آنها کاهش می یابد. در حساب ECN، بسته به نوع دارایی، کارمزد مشخصی برای هر قرارداد از معامله گران دریافت می شود. کمیسیون های معاملات دارایی های مختلف در یک حساب ECN عبارتند از:

جفت ارزهای اصلی: ۳/۵ دلار به‌ازای هر لات
جفت ارزهای کراس: ۴/۵ دلار به‌ازای هر لات
جفت ارزهای فرعی: ۵ دلار به ازای هر لات
فلزات: ۵ دلار به ازای هر لات
نفت: ۵۰ سنت به ازای هر لات
سهام: ۲۵ سنت به ازای هر لات
شاخص‌های سهام: ۵۰ سنت به ازای هر لات

از دریافت کمیسیون معاملاتی در حساب لایت فارکس بروکر کلاسیک خبری نیست. در مقابل، نرخ اسپرد معمولاً در مقایسه با حساب ECN بالاتر است. اسپرد در حساب سنتی نیز به صورت شناور با حداقل 0.2 پیپ ثابت می شود.

آخرین سخن

در این مقاله به آموزش بروکر فارکس پرداخته ایم. همانطور که می بینید کار با این بروکر آسان است. در سال های اخیر شایعات زیادی در مورد این پلتفرم منتشر شده است، اما مدیران آن به خوبی تمامی چالش ها را مدیریت کرده اند و امروزه یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات برای معامله گران فارکس است.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۲/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی