کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

ساعت کاری بازار جهانی

این بازار از بورس اوراق بهادار سیدنی واقع در استرالیا شروع می شود و به بورس نیویورک واقع در ایالات متحده ختم می شود. در واقع هدف این است که 24 ساعت شبانه روز باز باشد و سپس از کشوری به کشور دیگر منتقل شود تا به طور مداوم باز شود.
با بسته شدن هر بازار، بازار دیگر شروع به فعالیت می کند و در برخی ساعات، این بازارها به طور همزمان فعالیت می کنند. تقریباً 70 درصد از حجم مبادلات زمانی رخ می دهد که بازارهای نیویورک و اروپا به طور همزمان فعالیت می کنند و باز هستند. بنابراین در این مقاله به بررسی بازارهای مهم جهانی یا فارکس و ساعات کاری بازارهای جهانی می پردازیم.

لیست صرافی های اصلی

مبادلات اصلی به شرح زیر است:

بازار بورس نیویورک در آمریکا واقع شده است
بورس اوراق بهادار سیدنی واقع در استرالیا
بورس اوراق بهادار لندن در انگلستان واقع شده است
بورس فرانکفورت در آلمان واقع شده است
بورس اوراق بهادار هنگ کنگ
مرکز بورس توکیو در ژاپن است
دانستن ساعات باز بودن بازارهای جهانی برای یک معامله گر حیاتی است. همانطور که گفته شد، بازار سهام بین المللی یک بازار غیرمتمرکز است که به صورت 24 ساعته بدون محدودیت جغرافیایی فعالیت می کند. روال شبانه روزی در این بازار به این صورت است که با پایان ساعات فعالیت یک مرکز بزرگ، مرکز دیگری فعالیت خود را آغاز می کند. نکته اینجاست که بیشترین حجم تراکنش ها در ساعات کاری عادی انجام می شود. بنابراین این زمان مناسب ترین فرصت معاملاتی برای معامله گر است.
با توجه به تغییر ساعت در بسیاری از کشورها، زمان شروع و پایان بازار در ماه های زمستان و تابستان متفاوت است. در جدول زیر ساعات کاری بازارهای جهانی، یعنی ساعات شروع و پایان دوره های اصلی معاملات بین المللی ذکر شده است. در اینجا استاندارد تغییر ساعات معاملات تابستانی و زمستانی، مربوط به روزهایی است که زمان ایالات متحده از EST UTC-5 به EDT UTC-4 و بالعکس تغییر می کند.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی