کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

RegulatedForexBrokers.com بهترین منبع برای راهنمایی و دسترسی به لیست جامعی از کارگزاران فارکس تحت نظارت و معتبر است. مقررات فارکس از منافع مشتریان محافظت می کند و عملیات عادلانه کارگزاران فارکس را تضمین می کند. با کارگزاران فارکس تجارت کنید که دارای مجوز از نهادهای نظارتی جدی و قابل اعتماد مانند ASIC، FCA، CySEC و غیره هستند، زیرا آنها باید استانداردهای مالی سختگیرانه مانند سرمایه کافی را رعایت کنند و شیوه های تجارت منصفانه را اجرا کنند. امنیت وجوه شما اولویت بالایی برای کارگزاران فارکس است. به همین دلیل، کارگزاران فارکس تنظیم شده باید سرمایه مشتریان را در حساب‌های مجزا جدا از ترازنامه شرکت نگه دارند، فقط با بانک‌های سطح بالا همکاری کنند، از اقدامات امنیتی بیشتری استفاده کنند و شفافیت را به حداکثر برسانند. برخی از کارگزاران معتبر فارکس نیز به منظور حمایت بیشتر از مشتریان، در طرح های جبران خسارت عضویت دارند.

چرا با یک کارگزار تنظیم شده معتبر تجارت کنید؟

هنگامی که یک کارگزار فارکس را برای تحویل پول خود انتخاب می کنید، باید بدانید کدام نهاد نظارتی عملکرد کلی آنها را بررسی می کند و روش های آنها چقدر موثر است. یک کارگزار تحت نظارت باید مقررات را رعایت کند تا از تجارت غیر اخلاقی جلوگیری کند و تحت هر شرایطی از دارایی های مالی شما محافظت کند. این اقدامات سختگیرانه امنیت سرمایه شما را تضمین می کند تا بتوانید با خیالی آسوده تجارت کنید بدون اینکه نگران از دست دادن پول به دست آمده خود باشید. نهادهای نظارتی FCA، CySEC و ASIC، در میان سایر مقامات مالی معروف، ملزم به پیروی از پروتکل‌های نظارتی مانند بازرسی، بررسی، رتبه‌بندی و جریمه هستند تا از مشارکت شرکت‌های کارگزاری در فعالیت‌های مالی متقلبانه جلوگیری کنند.

ایمنی سرمایه

کارگزاران فارکس کاملاً تنظیم شده همیشه وجوه مشتریان را در حساب های جداگانه در بانک های سطح بالا نگه می دارند. در عین حال، کل این فرآیند به طور مرتب توسط نهاد نظارتی مربوطه بررسی می شود. به منظور تامین امنیت بیشتر، اقدامات دیگری مانند حفاظت از مانده منفی، تنوع وجوه مشتریان، صندوق جبران خسارت سرمایه گذار و پروتکل های رمزگذاری بر روی تمامی تراکنش ها اجرا می شود. همچنین، تمام کارگزاران فارکس تحت نظارت باید دارای سرمایه کافی که توسط نهادهای نظارتی تعیین شده است، داشته باشند.

اخلاق تجاری و شیوه های منصفانه

قوانین و مقررات تضمین می کند که همه کارگزاران فارکس دارای مجوز همیشه خدمات مالی منصفانه را به مشتریان خود ارائه می دهند و با آنها رفتار اخلاقی دارند. کارگزاران باید در همان کشوری که بر فعالیت های تجاری آنها نظارت می کند نظارت داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که آنها با قوانین مطابقت دارند. علاوه بر این، آنها باید خدمات با کیفیت از جمله اجرای سریع و مطمئن، قیمت مناسب و بدون هزینه پنهان و شفافیت در مورد وضعیت عملیاتی خود را به مشتریان خود ارائه دهند.

بیمه سپرده (طرح جبران خسارت)

طرح‌های حفاظت از سپرده‌ها مانند صندوق جبران خسارت سرمایه‌گذاران قبرس (ICF) و طرح جبران خدمات مالی بریتانیا (FSCS) برای محافظت از مشتریان تحت پوشش طراحی شده‌اند و در صورتی که سازمان‌های عضو مانند کارگزاران فارکس تعهدات خود را انجام ندهند یا در صورت عدم پرداخت غرامت به مشتریان، محافظت کنند. به هر دلیلی ورشکست می شوند. ICF و FSCS به ترتیب تا 20000 یورو و 85000 پوند به مشتریان غرامت می دهند. اگر در یک کارگزار فارکس تنظیم شده ثبت نام کرده اید، می توانید از این برنامه های جایزه استفاده کنید.

چگونه یک کارگزار فارکس تنظیم شده را انتخاب می کنید؟

نظارت (نظارت) مهمترین عامل است

برای مدیریت سرمایه خود می توانید به کارگزاران فارکس که توسط نهادهای نظارتی بزرگ در جهان مانند CySEC، FCA و ASIC تنظیم می شوند اعتماد کنید. بر اساس قوانین و مقررات، این کارگزاران موظفند حداقل سرمایه لازم را داشته باشند و سرمایه مشتریان را برای حفاظت بیشتر در حساب‌های تفکیک شده و در بانک‌های سطح بالا نگهداری کنند. ایجاد این قوانین، برخورد اخلاقی و حرفه ای با مشتریان را ممکن می سازد. شراکت با کارگزاری که ظاهر خوبی دارد اما در عمل مبنای قانونی ندارد اشتباه است. در انتخاب بروکر فارکس باید به یک سری نکات از جمله نظارت و مقررات توجه کرد که بسیار مهم است.

محصولات تجاری بروکر

برای موفقیت در تجارت آنلاین فارکس، به تمام ابزارهایی که در اختیار دارید نیاز دارید. دسترسی به بهترین محصولات تجاری در کلاس تأثیر بسزایی بر عملکرد کسب و کار شما خواهد داشت. بهترین کارگزاران فارکس، بیشترین انواع حساب های معاملاتی (سنتی، خرد، استاندارد و ECN)، شرایط معاملاتی با کیفیت بالا (اهرم در سطح بهینه، حداقل اسپرد ابزارهای معاملاتی - ثابت و شناور)، سرعت بالای انجام معاملات، پلتفرم معاملاتی متاتریدر (دسکتاپ، IOS/اندروید و وب) تجزیه و تحلیل بازار روزانه توسط کارشناسان و سایر ابزارهای معاملاتی را ارائه می‌دهد که همگی به آسان‌تر و کارآمدتر شدن تجارت آنلاین فارکس کمک می‌کنند.

خدمات پشتیبانی مشتری

بروکری را انتخاب کنید که همیشه از شما پشتیبانی کند، به سوالات شما در مورد حساب معاملاتی، فنی، مسائل عمومی و غیره پاسخ دهد و مشکلات شما را در این بازار عظیم 24 ساعته (فارکس) حل کند. خدمات پشتیبانی مشتری یک کارگزار فارکس عملکرد کلی آن را نشان می دهد. در صورت نیاز می توانید به راحتی از طریق چت زنده، ایمیل یا تلفن با آنها تماس بگیرید؟ آیا آنها «دانش کافی» برای حل مشکلات شما دارند؟ کارگزاران معتبر فارکس تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر می گیرند و به همین دلیل است که تیم پشتیبانی آنها به زبان های مختلف در دسترس است. برخی حتی یک مدیر حساب شخصی را به حساب معاملاتی هر مشتری اختصاص می دهند.

شهرت بروکر

کارگزارانی که توسط نهادهای نظارتی CySEC، FCA، ASIC و غیره تنظیم می‌شوند، بهترین‌ها در صنعت فارکس در نظر گرفته می‌شوند، زیرا معمولاً از سرمایه خوبی برخوردار هستند (توان پرداخت بدهی)، به خوبی تثبیت شده‌اند و در یک منطقه جغرافیایی بزرگ فعالیت می‌کنند. آنها همچنین به کیفیت محصولات و خدمات تجاری خود اهمیت زیادی می دهند. علاوه بر این، آنها با همکاری با تامین کنندگان نقدینگی معتبر بهترین نرخ های بازار را در اختیار شما قرار می دهند. آنها در فعالیت های خود شفاف، منصف و قابل اعتماد هستند. به ویژه سیستم پشتیبانی مشتری از بهترین هاست و بالاترین سطح رضایت را در بین معامله گران دارد.

ایمنی سرمایه مشتری

یکی دیگر از ویژگی های این بروکر بسیار محبوب فارکس، توانایی محافظت از دارایی های شما است. نظارت و مقررات، کارگزاران فارکس را مجبور می کند تا از سپرده های شما در حساب های جدا شده در بانک های بین المللی معتبر محافظت کنند. علاوه بر این، این کارگزاران طبق قانون ملزم به عضویت در سازمان‌های جبران خسارت مانند «طرح بازپرداخت خدمات مالی ICF» و «طرح بازپرداخت خدمات مالی FSCS» هستند تا از سرمایه مشتری محافظت کنند. ICF و FSCS در صورت ورشکستگی یا عوامل دیگر به مشتریان تا سقف 20000 یورو و 85000 پوند غرامت پرداخت خواهند کرد.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۲۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی