کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بروکر فارکس ای سی ام

انتخاب بروکر فارکس یا کارگزاری فارکس یکی از دغدغه های عمده مبتدیان و حتی معامله گران حرفه ای است، زیرا حتی افراد حرفه ای نیز اگر بدون کسب اطلاعات دقیق با یک بروکر ثبت نام کنند، پس از مدتی از خدمات و ظاهر نامناسب کارگزار ناامید می شوند. زیرا آنها نزد کارگزار دیگری می آیند تا همین کار را انجام دهند.

در بررسی بروکرهای فارکس مناسب برای ایرانیان داخل کشور با بروکرهای خوب و قابل اعتماد مواجه شدیم. بروکر آی سی ام یکی از معتبرترین کارگزاران فارکس در ایران است که با پشتیبانی فارسی از طریق تلگرام به مشتریان ایرانی خود خدمات ارائه می دهد.

با ما همراه باشید تا مهمترین ویژگی های این بروکر را با جزئیات بررسی کنیم.

معرفی کارگزار ICM

ICM Broker در سال 2009 با دفتر مرکزی آن در لندن تاسیس شد. البته این بروکر دفتر دیگری برای مشتریان خاورمیانه در دبی دارد و ایرانیان می توانند از طریق این دفتر با کارگزار آی سی ام ارتباط برقرار کنند.

کارگزار آی سی ام با وجود تحریم ها به ایرانیان خدمات ارائه می دهد و شما می توانید از طریق آیدی تلگرامی کارگزار با پشتیبانی آن ها ارتباط برقرار کنید.

این کارگزار به بسیاری از کشورها از جمله ایران خدمات رسانی می کند. کارگزار ICM از 16 زبان پشتیبانی می کند (Sitebroker از 7 زبان پشتیبانی می کند).
ICM Broker از سال 2011 تا 2020 جوایز بسیاری را از سازمان ها و رویدادهای مختلف دریافت کرده است که از جمله این جوایز می توان به معتبرترین کارگزار فارکس در خاورمیانه در سال 2020 اشاره کرد (این جایزه توسط Global Forex Awards 2020 Retail اهدا شد).

کارگزار دیگری به نام ICM Broker وجود دارد که اکثر مردم آن را با ICM Capital اشتباه می گیرند. بررسی ما در این مقاله به کارگزار مورد اعتماد ICM Capital اختصاص دارد.

بررسی امنیتی و نظارتی در کارگزار ICM

همانطور که می دانید امنیت عامل اصلی در انتخاب کارگزار است. کارگزار ICM کاملاً قابل اعتماد است زیرا توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می شود که یک تنظیم کننده بسیار معتبر است.

بررسی بیمه مسئولیت در ICM Broker

کارگزار ICM علاوه بر کنترل اعتباری بالا، حساب های معاملاتی زنده خود را برای ایجاد امنیت و اطمینان بیشتر بیمه می کند.

این بیمه در مواردی مانند خطای دلال، کلاهبرداری یا هر اقدامی که موجب از بین رفتن سرمایه معامله گر شود، کاربران را تا سقف 5 میلیون یورو بیمه می کند. ودیعه با امنیت بالا نشانه دیگری از اعتبار و مسئولیت کارگزار است.

کارمزد در ICM Broker

پرداخت کارمزد پایین همیشه یک نکته مثبت برای معامله گران است. یک کارگزار ICM کارمزد معاملات را به دو صورت کارمزد و اسپرد دریافت می کند.

در حساب های زنده، میزان اسپرد متغیر است و برای بازار فارکس حداقل از 1.3 شروع می شود. در این حساب هیچ کارمزدی از معامله گران دریافت نمی شود.
در حساب های Zero، اسپرد صفر است، اما در عوض، در معاملات فارکس و فلزات گرانبها، کمیسیون 7 دلار برای هر لات دریافت می شود. از سایر نمادها مانند سهام و شاخص ها کارمزد دریافت نمی شود.

بررسی دارایی های معاملاتی در ICM Broker

نمادهای معامله شده در کارگزار ICM بسیار متنوع است و معامله گران می توانند با توجه به مهارت خود در هر یک از این دارایی های مالی سرمایه گذاری کنند. این نمادها شامل جفت ارزهای اصلی و فرعی، فلزات، انرژی، شاخص ها و سهام است.

مراقب باشید نمادهای مربوط به انرژی و شاخص ها به صورت قراردادهای آتی هستند.

بررسی سرعت و کیفیت سفارشات معاملاتی در کارگزار ICM

سرعت انجام تراکنش ها نقش عمده ای در موفقیت معامله گران دارد و یکی از مهم ترین عواملی است که معامله گران کارگزار مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

جالب است بدانید که در وب سایت بروکر ICM صفحه ای به نام Execution Transparency وجود دارد که سرعت تراکنش را در چند ثانیه نشان می دهد.

سرعت باز شدن معاملات: 0.0146 ثانیه یا 15 میلی ثانیه
سرعت بسته شدن معامله: 0.0147 ثانیه یا 15 میلی ثانیه

بررسی پلت فرم های معاملاتی در ICM Broker

کارگزار ICM تنها از متاتریدر 4 به عنوان پلتفرم معاملاتی استفاده می کند. شما می توانید این نرم افزار را در چهار فرمت ویندوز، مک، اندروید یا iOS دریافت کنید.

خدمات پشتیبانی مشتری را در ICM Broker

خدمات پشتیبانی در این کارگزار به صورت 24 ساعته برای کسانی که با مشکلات فنی مواجه هستند در دسترس است. در سایر موارد، پاسخ تلفنی کارگزار از دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ است.

برای استفاده از پشتیبانی تلگرام به زبان فارسی می توانید از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 10 الی 18 به وقت تهران با پشتیبانی آی سی ام تماس بگیرید.

ICM Broker دارای دفتر مرکزی در دبی است که از کاربران این بروکر در خاورمیانه و ایران پشتیبانی می کند.

انواع حساب های معاملاتی در بروکر ICM

کارگزار ICM دو نوع حساب معاملاتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگرچه تنوع حساب های معاملاتی در این بروکر نسبت به سایر بروکرها کمتر است، اما شرایط مناسبی را از نظر کارمزد به مشتریان خود ارائه می دهد.

میزان حداکثر لوریج برای هر دو حساب 200 است. برخی اهرم پایین را ضعف می دانند، اما متخصصان فقط با اهرم بسیار کم یا حتی بدون اهرم کار می کنند.
حداقل مبلغ سپرده در هر دو حساب 200 دلار (یا واحدهای دیگر مانند پوند، یورو و دلار سنگاپور) است.

حساب Direct

میزان اسپرد این حساب شناور بوده و با توجه به نوع نماد مورد معامله تعیین می شود. حداقل اسپرد در جفت فارکس از 1.3 شروع می شود، میزان کمیسیون در این حساب صفر است و می توانید از ضریب اهرم تا 200 در حساب زنده استفاده کنید. شما می توانید با حداقل 200 دلار (یا سایر ارزهای تایید شده توسط کارگزار) در این حساب ثبت نام کنید.

حساب Zero

همانطور که از نام حساب پیداست مقدار اسپرد صفر است یا به عبارتی از صفر شروع می شود (البته در جفت ارز EUR/USD اسپرد فقط صفر است. می توانید برای خرید به کارگزار قرارداد مراجعه کنید. بقیه).

مبلغ کمیسیون در این حساب به ازای هر لات 7 دلار است (این مبلغ فقط برای بازار فارکس و فلزات گرانبها است. برای سایر نمادهای معاملاتی کارمزد دریافت نمی شود).

حداقل مبلغ سپرده برای این حساب 200 دلار است.

آموزش ثبت نام کارگزار ICM

برای ثبت نام در ICM Broker می توانید به اینجا مراجعه کنید. همچنین می توانید برای آموزش تصویری نحوه ثبت نام در این بروکر به این قسمت مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در یک کارگزار ICM

پس از ثبت نام در کارگزار، باید دو نوع سند را برای احراز هویت آپلود کنید:

1- مدرک شناسایی

2- مدرک اقامت

برای احراز هویت می توانید از شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی استفاده کنید.

همچنین می توانید از تلفن، آب، برق، گاز، مالیات یا بیمه نامه خود برای تأیید آدرس خود استفاده کنید.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۲۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی