کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

واریز و برداشت برای کاربران ایرانی فارکس

قبلا با بروکر فارکس آشنا شدیم. در این مقاله در مورد موضوع مهم و موضوع بسیار مکرر واریز و برداشت برای کاربران ایرانی فارکس صحبت خواهیم کرد. واریز و برداشت، ترس از مسدود شدن وجوه و حساب عمدتاً به دلیل عدم آگاهی کافی و اطلاعات نادرست در بین مردم عادی است. در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات و دغدغه های مبتدیان و یا افراد علاقه مند به ورود به این بازار پاسخ دهیم.

حساب بانکی فارکس بین المللی

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای کار در بازار فارکس باید یک حساب بین المللی داشته باشند. افرادی که دارای حساب بین المللی هستند می توانند با این حساب ها کار کنند اما برای بسیاری از افراد در ایران امکان افتتاح حساب بین المللی وجود ندارد و در واقع نیازی به این نوع حساب ها ندارند. در واقع شما به راحتی می توانید بدون داشتن حساب بانکی بین المللی در بازار فعالیت کنید و اصلا نگران نباشید. در نتیجه، راه های بسیار آسان تری برای افرادی که حساب بانکی بین المللی ندارند، وجود دارد.

مبادله برای واریز و برداشت وجوه

شاید در سال های گذشته افراد زیادی از صرافی برای بارگذاری حساب های خود، برداشت از حساب بروکر یا استفاده از کیف پول های مجازی استفاده می کردند. اما در حال حاضر با توجه به گسترش حساب ها و کیف پول های مجازی، دیگر نیازی به مراجعه به بورس نیست. البته در سال های گذشته سایت های زیادی با آدرس صرافی پیش فرض ایجاد شده اند و افراد زیادی برای راحتی کار از این سایت ها استفاده می کنند که در صورت معتبر بودن سایت راه خوبی است. در ادامه به معرفی بهترین و سریع ترین روش واریز و برداشت اشاره خواهیم کرد.

کیف پول و حساب های مجازی

کیف پول های مجازی مانند وب مانی، پرفکت مانی، پی پال و ... بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا و مستر کارت به طور گسترده مورد استفاده و معتبر هستند. اما مشکل کاربران ایرانی این است که با وجود ممنوعیت، دسترسی به ویزا، مستر یا پی پال مشکل است و اکثر صرافی ها و وب سایت ها نرخ های بسیار بالایی را برای کارمزد وب مانی و پرفکت مانی دریافت می کنند.

با ظهور صرافی آنلاین Top Change و به اصطلاح کیف پول TC و همکاری گسترده با اکثر بروکرهای ارائه دهنده خدمات کاربران ایرانی، بسیاری از کارها آسانتر و سریعتر شده است. با ثبت نام و تایید اکانت خود در وبسایت تاپ چنج، می توانید به راحتی، به صورت آنلاین و در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه، حساب خود را توسط کارگزاران شارژ کنید یا موجودی خود را برداشت کنید. تمامی مراحل آنلاین، کارت بانکی و برداشت یکی از اعضای Xtab به همان کارت بانکی شما واریز می شود. نکته مهم در مورد این سایت قیمت دلار مناسب نسبت به سایت های دیگر است. البته توجه داشته باشید که نرخ دلار الکترونیکی همیشه بالاتر از دلار کاغذی و اسکناس است.

کارگزاران نمایندگی در ایران

روش دیگر برای کارگزارانی که از سیستم ارائه شده در قسمت قبل استفاده نمی کنند، واریز و برداشت توسط نمایندگان مستقیم کارگزار در ایران است. به این ترتیب شما به یک حساب فردی پول واریز می کنید و معادل دلار در حساب خود نزد کارگزار دریافت می کنید. برای برداشت، از این طریق پول را در حساب بانکی خود دریافت می کنید. در این صورت فقط به تماس با افراد از طریق پشتیبانی رسمی کارگزار در سایت رسمی کارگزار توجه کنید تا مشکلی پیش نیاید.

  • ۰۲/۰۱/۱۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی