کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

آموزش بروکر فارکس

اولین قدم ثبت نام در بازار فارکس است

برای ثبت نام و شروع به کار در بازار فارکس انتخاب بروکر اولین قدم نیست!!! شاید تا حدودی شنیده باشید که اولین کاری که باید در بازار فارکس انجام دهید انتخاب کارگزار است، اما اینطور نیست. قبل از انجام هر کاری باید به طور کامل در آن آموزش دیده باشید و پس از آگاهی کامل از این فعالیت، شروع به فعالیت در این زمینه کنید. در مورد بازار فارکس هم باید در مرحله اول و قبل از هر کاری آموزش را شروع کنید و پس از آشنایی و یادگیری کامل شروع به کار کنید.
بعد از اینکه با آموزش های اولیه و حرفه ای بازار آشنا شدید، قدم بعدی انتخاب کارگزار است. انتخاب یک کارگزار یکی از مهمترین موارد در بازار فارکس است، زیرا انتخاب صحیح نقش مهمی در فعال نگه داشتن شما در بازار دارد.
بازار فارکس یا ارز، بازار بزرگی است که بانک‌های بزرگ دنیا در مقادیر زیاد سفارش می‌دهند و معامله‌گران کوچکی مانند ما نمی‌توانند مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند. بنابراین، کارگزاران به عنوان واسطه بین ما و بازار فارکس عمل می کنند.
برای انتخاب یک کارگزار قابل اعتماد باید به نکات زیادی توجه کرد. اولین نکته در انتخاب یک کارگزار خوب داشتن سابقه خوب در بازار است. بسیار مهم است که کارگزار سابقه کاری خوبی در بازار فارکس داشته باشد یا حداقل چندین سال در زمینه ارائه خدمات به کاربران فعال باشد.
نکته دیگر در مورد انتخاب یک کارگزار خوب; پشتیبانی از زبان فارسی با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران، ارائه خدمات توسط کارگزار به ایرانی ها مهم است و پشتیبانی فارسی یکی از نکاتی است که در انتخاب یک کارگزار مطمئن برای ایرانی ها باید در نظر گرفته شود.

اکثر کارگزاران آنلاین فارکس به مشتریان خود اجازه می دهند تا یک حساب معاملاتی لحظه ای یا به عبارت دیگر یک حساب نقدی باز کنند. این حساب یا یک حساب آزمایشی یا یک حساب پول واقعی است که بسته به سطح سپرده اولیه ممکن است ویژگی های متفاوتی ارائه دهد.

برای بررسی یک کارگزار، یک معامله گر معمولا می تواند یک حساب با کارگزار با وجوه مجازی باز کند، که به عنوان حساب آزمایشی شناخته می شود، که به معامله گر اجازه می دهد خدمات کارگزار و پلت فرم معاملاتی آنها را ارزیابی کند.
علاوه بر این، حساب آزمایشی به معامله گر اجازه می دهد تا استراتژی معاملاتی خود را بدون هیچ گونه تعهد مالی مورد نیاز در یک حساب معاملاتی زنده آزمایش کند. در واقع، حساب آزمایشی به یکی از محبوب ترین ویژگی های ارائه شده توسط شرکت های کارگزاری آنلاین تبدیل شده است.

هنگامی که یک معامله گر با یک حساب آزمایشی، کارگزار را بررسی و رتبه بندی کرد، می تواند به راحتی به یک حساب واقعی واریز کند و با پول واقعی معامله کند.

کارگزاران آنلاین فارکس انواع مختلفی از حساب های معاملاتی را به معامله گرانی که آماده معامله با یک حساب معاملاتی زنده هستند، ارائه می دهند. این حساب های واقعی معمولاً به چند دسته اصلی تقسیم می شوند.

دو نوع اصلی حساب های فارکس

انواع حساب های فارکس را می توان به راحتی به دو دسته اصلی تقسیم کرد. دسته اول اکانت دمو است که از پول مجازی استفاده می کند تا معامله گر در حین معامله در معرض خطرات مالی قرار نگیرد. نوع دوم یک حساب واقعی است که پول واقعی در آن سپرده می شود و معامله با آن منجر به سود و زیان واقعی برای معامله گر می شود. این دو نوع اصلی حساب در زیر با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.
حساب آزمایشی فارکس: یک حساب آزمایشی فارکس به معامله گر اجازه می دهد تا عملکرد استراتژی معاملاتی خود را برای سودآوری، از دست دادن سرمایه و سایر معیارها آزمایش کند. همچنین معامله گر می تواند کارگزاری را در جایی که قصد افتتاح حساب دارد بدون تعهد مالی ارزیابی کند. اکثر کارگزاران آنلاین به معامله گر اجازه می دهند تا با ارائه حداقل اطلاعات شخصی و بدون هیچ گونه تعهد مالی، یک حساب آزمایشی باز کند. این حساب‌های عملی اغلب دارای محدودیت‌هایی مانند پول مجازی و محدودیت‌های زمانی هستند. پس از مدتی، حساب آزمایشی منقضی می شود و معامله گر باید یک حساب آزمایشی جدید ایجاد کند یا یک حساب کاربری زنده باز کند.

حساب معاملاتی زنده: در یک حساب فارکس زنده، معمولاً می توانید وجوهی را از 50 دلار تا هر محدودیتی که کارگزار آنلاین فارکس برای سپرده مشتری تعیین کرده است، واریز کنید. پس از افتتاح حساب واقعی و واریز پول به آن، معامله گر می تواند معاملات خود را در بازار فارکس انجام دهد و سپس آنها را تسویه کند. بسته به نوع حساب خاص و میزان سرمایه، معامله‌گر می‌تواند جفت ارز مورد نظر را در اندازه‌های لات کامل، مینی لات یا میکرو لات معامله کند.

اکثر معامله گران محتاط ابتدا یک بروکر آنلاین فارکس، پلتفرم معاملاتی، خدمات اجرای معامله و دیگر مزایای این بروکر را با یک حساب آزمایشی آزمایش می کنند و در صورت رضایت بخش بودن عملکرد بروکر، یک حساب زنده با این بروکر باز کنید.

تفاوت بین انواع حساب های فارکس واقعی چیست؟

کارگزاران آنلاین تمایل دارند امتیازات و خدمات زیادی را ارائه دهند که ممکن است برای معامله گر مفید باشد یا نباشد. هنگامی که یک معامله گر در نظر دارد از یک کارگزار خاص استفاده کند، باید خدمات ارائه شده توسط آن کارگزار را بررسی کند تا ببیند آیا تمام خدمات مورد نیاز خود را ارائه می دهد یا خیر، و سپس برای تعیین اینکه آیا هر یک از این خدمات توصیه می شود یا خیر وقت بگذارد. ممکن است اکنون یا در آینده با او کار کنید یا نه.

لیست زیر شامل مواردی است که در آن حساب های واقعی فارکس بین کارگزاران و حساب های ارائه شده توسط کارگزار متفاوت است. حتما لیست خدمات کارگزار برای افتتاح حساب زنده را بررسی و ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که با نیازهای شما مطابقت دارد.
مبلغ سپرده اولیه: مبلغ سپرده اولیه یکی از عوامل مهمی است که کارگزاران فارکس آنلاین هنگام افتتاح حساب معاملاتی در نظر می گیرند. اکثر کارگزاران زمانی که سپرده اولیه مبلغ زیادی است، حساب های VIP یا حساب های خصوصی را به مشتریان خود ارائه می دهند. برخلاف یک حساب استاندارد که معمولاً به سپرده اولیه کمتری نیاز دارد یا یک حساب کوچک که معمولاً فقط به مبلغ کمی برای باز کردن نیاز دارد، حساب های VIP خدمات و ویژگی های بیشتری را به مشتری ارائه می دهند.

دسترسی به میز معاملات: دسترسی به میز معاملات می تواند برای معامله گرانی که می خواهند از نمایندگان کارگزار حرفه ای مشاوره دریافت کنند تا روندها، جریان ها و سایر نکات معاملاتی را دریافت کنند، یک مزیت باشد. در دسترس بودن این ویژگی به نوع کارگزار و نوع حسابی که باز می کنید بستگی دارد، حساب های سطح بالاتر بیشتر از این ویژگی بهره می برند. اگر کارگزاری از نوع ECN (شبکه ارتباط الکترونیکی) باشد، به شما امکان می دهد تا با استفاده از یک بستر الکترونیکی به طور مستقیم با بازار بین بانکی معامله کنید. از طرف دیگر، اگر کارگزار یک بازارساز باشد که طرف دیگر معاملات شما را در اختیار دارد، ممکن است یک میز معاملاتی با تیم فروش داشته باشد که در آن می توانید مستقیماً با کارکنان صحبت کنید و از طریق تلفن با آنها معامله کنید.

پلتفرم معاملاتی: یک پلتفرم معاملاتی با رابط کاربری ساده و کاربردی مورد توجه معامله گرانی است که به دنبال افزایش سرعت و قدرت معاملات خود هستند. در حالی که اکثر کارگزاران فارکس آنلاین متاتریدر 4 یا 5 را به عنوان یک گزینه ارائه می دهند، بسیاری از کارگزاران فارکس نیز پلتفرم های معاملاتی خود را ارائه می دهند. تصویر زیر نمایی از صفحه معاملات متاتریدر 4 را نشان می دهد که شامل نمودارها، اندیکاتورها و لیست نمادهای قابل معامله است.

مدیریت حساب فارکس

حساب‌های مدیریت‌شده معمولاً نوعی از فعالیت‌های مدیریت خارجی را شامل می‌شود که جدا از تاجر یا دارنده حسابی است که به تاجر کمک مالی می‌کند. انواع حساب‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند اغلب نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه زیادی دارند و به افرادی ارائه می‌شوند که نمی‌خواهند دردسرهای معاملاتی را پشت سر بگذارند.

پنج نوع رایج حساب های مدیریت شده که گاهی اوقات توسط کارگزاران آنلاین ارائه می شود عبارتند از:

حساب فردی: نوعی حساب شخصی که توسط کارکنان یا نرم افزارهای کارگزار فارکس اجرا می شود و می تواند سیگنال های معاملاتی "جعبه سیاه" کارگزار را دنبال کند. این نوع حساب از سرمایه مشتری استفاده می کند، اما معاملات توسط مدیر حساب انجام و بسته می شود. معمولاً سرمایه گذار اهداف و معیارهای خود را در این نوع حساب ها تعیین می کند.

حساب گروهی: با این نوع حساب، پول سایر سرمایه گذاران به صندوق سرمایه گذاری سپرده می شود و سپس سود بین شرکت کنندگان تقسیم می شود. حساب‌های گروهی می‌توانند نسبت‌های ریسک به پاداش متفاوتی را ارائه دهند. حساب‌هایی که نسبت ریسک به پاداش بالاتری دارند، می‌توانند بازده بیشتری داشته باشند.

حساب اختیاری: این نوع حساب شامل پرداخت کمیسیون یا درصدی از سود به مدیر حساب برای انجام معاملات برای صاحب حساب است. این حساب ها معمولاً به یک سپرده اولیه بزرگ نیاز دارند و اغلب دارای محدودیت های برداشت هستند.

حساب تجارت اجتماعی: این نوع حساب یکی از جدیدترین نوآوری ها در بازار فارکس است. در یک حساب معاملاتی اجتماعی، یک معامله گر می تواند به طور انتخابی سایر معامله گران را با سابقه اثبات شده دنبال کند. هنگامی که معامله گر حرفه ای سیگنال جدیدی را معرفی می کند، معامله گر می تواند داوطلبانه این کار را انجام دهد یا تراکنش معامله گر حرفه ای به طور خودکار در همان جفت ارز و جهت شخص انجام می شود، اما طبق درخواست صاحب حساب، مقیاس معامله می تواند متغیر باشد.

حساب خودکار: این نوع حساب دسترسی به API را فراهم می کند که برای خودکارسازی فعالیت های معاملاتی در دسترس است. حساب‌های خودکار یا از پارامترهای خود معامله‌گر برای باز کردن و بستن معاملات استفاده می‌کنند.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۱۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی