کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بروکر فارکس ویندزور

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین کارگزاران فارکس است که به کاربران ایرانی خدمات رسانی می کند. کارگزاران ویندزور بیش از 35 سال تجربه دارد که یک رکورد عالی برای یک کارگزار فارکس است. از آن زمان این کارگزار توانسته با خدمات مناسب خود شهرت قابل قبولی در بین معامله گران و سرمایه گذاران کسب کند. این سابقه طولانی در کنار خدمات مناسب این بروکر توانسته است کاربران زیادی را از سراسر دنیا به سمت این بروکر جذب کند.
تحت نظارت نظارتی CySEC و IFSC، کارگزار ویندزور به کاربران خود امکان دسترسی به بازارهای مالی جهانی را داده است.

همه چیز درباره کارگزار ویندزور

بروکر ویندزور در ابتدا به عنوان یک تجارت خانوادگی توسط نیکلاس ابوتا راه اندازی شد. این شرکت در سال 1988 پس از اخذ مجوز فعالیت خود توسط بانک مرکزی قبرس تأسیس شد و از سال 2001 شروع به ارائه تجارت آنلاین کرد. در طول سال ها، شرکت گسترش یافت تا اینکه در سال 2014، جانی ابویتا، پسر نیکلاس، شرکت را به دست گرفت و مدیرعامل آن شد. تحت مدیریت جدید Windsor Brokers به یک شرکت سرمایه گذاری مهم تبدیل شده است.

Windsor Brokers یکی از اولین کارگزارانی بود که در سال 2003 اصطلاح "لات" را برای معاملات فارکس معرفی کرد. در سال 2004 مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس دریافت کرد. از آن زمان، عرضه محصولات خود را گسترش داده و پلتفرم تلفن همراه خود را در سال 2012 راه اندازی کرده است. در سال 2013، این شرکت به عنوان یکی از ده شرکت سرمایه گذاری برتر در قبرس بر اساس ذخایر سرمایه توسط CySec (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) شناخته شد.

کارگزار ویندزور در سال 2019 مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن را دریافت کرد و دفتر خود را در این کشور افتتاح کرد. کارگزاران ویندزور به مشتریان در بیش از 80 کشور از جمله تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی، کنیا و ایران خدمات ارائه می دهد.

لینک ورود به وب سایت اصلی کارگزار ویندزور در ویندزور ثبت نام کنید
خوشبختانه بروکر ویندزور از فارسی پشتیبانی می کند. این کار استفاده از این بروکر را برای مبتدیان آسان تر کرد. در وب سایت این بروکر به راحتی می توانید به تمامی اطلاعات این بروکر دسترسی داشته باشید.

انواع حساب کارگزار ویندزور

این کارگزار دو حساب به مشتریان خود ارائه می دهد. با توجه به سرمایه و نوع معاملات می توانید یکی را برای شروع فعالیت خود انتخاب کنید. در ادامه به جزئیات انواع حساب های بروکر ویندزور می پردازیم.

حساب اصلی: اکثر مشتریان ویندزور از این حساب استفاده می کنند. زیرا حداقل سپرده اولیه برای این حساب 50 دلار است. شما همچنین می توانید در این حساب ثبت نام کنید. حداکثر اهرم برای این حساب 1: 1000 است و هیچ کارمزدی از تراکنش دریافت نمی شود. اسپرد حساب اصلی از 1 پیپ شروع می شود. تمامی اکانت هایی که با لینک مقابل باز می شوند کاملاً بدون تعویض خواهند بود. نرخ توقف برای این حساب 20 درصد و مارجین کال 100 درصد است.
حساب صفر: این حساب برای کاربران خصوصی و حرفه ای است. راحت تر است. حداقل مبلغ واریز برای این حساب 1000 دلار است که برای کاربران جدید و ایرانی رقم بالایی است. اسپرد نماد اصلی برای این حساب از 0 پیپ شروع می شود. همچنین تراکنش های این حساب دارای پورسانت هستند. کمیسیون هر تراکنش در این حساب 8 دلار است که برای کاربران با سرمایه کم می تواند مبلغ قابل توجهی باشد. مانند نسخه Prime، این حساب دارای 20% توقف و 100% مارجین تماس است.
علاوه بر حساب های ذکر شده در بالا، یک حساب VIP نیز در این بروکر موجود است. حداقل مبلغ سپرده برای این حساب 10000 دلار است. این حساب معاملاتی ویژگی های خاصی را ارائه می دهد که می تواند برای معامله گران حرفه ای مناسب باشد. از جمله این قابلیت ها می توان به وجود پشتیبانی اختصاصی، کمیسیون بسیار کم و جلسات خصوصی با یک تحلیلگر حرفه ای اشاره کرد.

ابزارهای قابل معامله در بروکر ویندزور

کارگزار ویندزور امکان معامله نمادهای معاملاتی بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده است. در زیر، فهرستی از ابزارهای معاملاتی ویندزور کارگزار را مشاهده خواهید کرد.

نحوه واریز پول به کارگزار ویندزور بدون کارمزد و کمیسیون

یکی از مزایای کارگزار ویندزور این است که اگر بیش از 250 دلار واریز کنید، سیستم سپرده گذار هزینه را به شما باز می گرداند. به عنوان مثال، اگر از وب مانی استفاده می کنید، باید 80 درصد کمیسیون به وب مانی پرداخت کنید. ویندزور کمیسیونی را که Webmoney از شما گرفته است، بازپرداخت خواهد کرد.

نحوه برداشت از کارگزار ویندزور

روش برداشت از کارگزار به راحتی قابل واریز است. با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به راحتی از حساب خود برداشت کنید. برای برداشت از حساب می توانید از روش های مشابه واریز به حساب استفاده کنید.

برداشت ریالی، وب مانی و ارزهای دیجیتال راحت ترین راه برای کاربران ایرانی است. همچنین می توانید برای برداشت از حساب خود از پشتیبانی کارگزار کمک بگیرید.

بروکر ویندزور برای ایرانیان

بروکر ویندزور دارای نکات مثبت زیادی است که باعث شده بسیاری از کاربران رضایت خود را از این بروکر اعلام کنند. از نکات مثبت این بروکر می توان به اعتبار بالا، طراحی سایت عالی، ارائه محتوای غنی به زبان فارسی و همچنین برگزاری وبینارهای بسیار خوب اشاره کرد. همچنین، ما نباید مقررات معتبر CySEC برای Windsor را فراموش کنیم.

حال برگردیم به قسمت اصلی کار، بررسی نظرات و تجربیات کاربران داخلی و خارجی این بروکر. در اینجا سعی داریم با مرور نظرات این عزیزان به نتیجه مطلوب تری در مورد روانشناسی برسیم. خوشبختانه جو منفی علیه این بروکر وجود ندارد و ویندزور توانسته نظر بسیاری از کاربران را در داخل کشور جلب کند. این بروکر در کنار آلپاری، USGFX و ... از نظر بسیاری از کاربران داخلی یکی از معتبرترین بروکرهای فعال در بازار ایران می باشد.

کاربران خارجی نظرات متفاوتی نسبت به ایرانی ها داشتند. از آنجایی که این کارگزار با بازوی دیگر خود به این کاربران خدمات می دهد، نظرات آنها به بازوی دیگر کارگزاران ویندزور نیز مربوط می شود. برای بررسی بیشتر نظرات این کاربران، می توانید به انجمن رسمی FPA (ارتش صلح فارکس) مراجعه کنید.

در مجموع با توجه به تمامی موارد فوق و نظرات کاربران می توانیم ویندزور را به عنوان یک بروکر قابل اعتماد معرفی کنیم و همچنان اصرار داریم که هنگام افتتاح حساب قوانین و شرایط این بروکر را مطالعه فرمایید.

تخلف کارگزار ویندزور

در برخی از وب‌سایت‌ها اشاره شد که از عنوان «جایگاه بروکر ویندزور» برای هدایت مخاطبان بیشتر به وب‌سایت استفاده شده است.

تا به امروز هیچ موردی از کلاهبرداری در ویندزور اثبات نشده است و اعتبار این کارگزار بسیار بیشتر از آن است که بخواهد چندین دهه فعالیت فارکس خود را زیر سوال ببرد.

با این حال، توجه داشته باشید که هیچ کارگزاری بی نقص نیست و مشتریان همیشه نسبت به عملکرد کارگزاران انتقاد دارند، اما این موارد را نمی توان کلاهبرداری نامید.

مشکلات کارگزار ویندزور

مشکلات کارگزاران به دو دسته فنی یا تقلبی تقسیم می شود. اگر از منظر فنی به آن نگاه کنیم، قطعا ممکن است هر دلالی در یک بازه زمانی با مشکل مواجه شود و این طبیعی است.

این کارگزار از این موضوع مستثنی نبوده و ممکن است در شرایط خاصی با مشکل مواجه شود. اما از نظر کلاهبرداری این دلال تاکنون مشکلی نداشته و از دلالان دیگر فاصله داشته است. با مرور گروه ها و انجمن ها متوجه می شوید که اکثر مشتریان آنها از عملکرد کارگزار راضی هستند.

در حال حاضر مهمترین مشکل ویندزور بروکر عدم پشتیبانی قوی در زبان فارسی است.

کلاهبرداری ویندزور

همانطور که قبلا ذکر شد، مشکلات فنی و تقلب ممکن است در هر کارگزاری وجود داشته باشد. اما واسطه هایی هم هستند که فقط به قصد فریب مردم و جمع آوری پول آنها کار می کنند. خوشبختانه هنوز هیچ گزارشی از کلاهبرداری در ویندزور دریافت نکرده ایم. همچنین هیچ گزارشی از کلاهبرداری کارگزار ویندزور در منابع معتبر فارکس وجود ندارد.

این دلال یکی از باتجربه ترین های بازار است و مطمئناً تمایلی به لطمه زدن به سابقه کاری خود ندارد!

خلاصه بررسی کارگزار ویندزور

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد کارگزار ویندزور در اختیار شما قرار دهیم. در واقع شما با یک شرکت کارگزاری روبرو هستید که قدیمی ترین و فعال ترین شرکت در این صنعت است. سابقه طولانی دلیل این است که این کارگزاری همیشه سعی می کند خود را در سطح مناسبی نگه دارد تا به تاریخچه خود آسیبی وارد نشود.

داشتن مجوز فعالیت قانونی، انواع حساب ها با تنوع مناسب دارایی های قابل مبادله، پاداش های جذاب، روش های مختلف واریز و برداشت و... همگی دست به دست هم داده اند تا بستری امن و با کاربری آسان را برای مشتریان فراهم کنند.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۱۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی