کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بررسی اکانت های دمو و واقعی در بازار فارکس

فارکس دو اکانت دمو و واقعی دارد. همیشه به افرادی که بی‌تجربه هستند و تازه وارد بازار معاملات فارکس می‌شوند، توصیه می‌شود ابتدا یک حساب دمو یا نسخه آزمایشی دریافت کنند و سپس به ساخت حساب‌های زنده یا زنده بپردازند.
حساب های آزمایشی در واقع حساب هایی هستند که درست مانند حساب های واقعی و حتی با اکثر گزینه های مشابه طراحی شده اند. معاملات شبیه سازی شده در اکانت دمو قرار می گیرد که کاملا غیر واقعی بوده و صرفا جهت آشنایی و تجربه کاربران در نظر گرفته شده است. این موضوع به یادگیری نحوه معامله گزینه ها، باز کردن انواع مختلف موقعیت ها و بررسی برای هر یک از آنها کمک می کند.
با استفاده از یک حساب آزمایشی نزد یک کارگزار معتبر فارکس می توانید رایج ترین اصطلاحات در بازار مالی را بیاموزید. سرمایه گذاران جدید که به خوبی بر گزینه های معاملاتی دمو تسلط دارند، می توانند یک حساب واقعی نزد کارگزار خود باز کنند و معاملات واقعی فارکس را شروع کنند.

معرفی انواع حساب ها در فارکس

اکانت استاندارد که تقریباً شبیه اکانت مینی و میکرو است. در همه انواع کارگزاران، همین نام ها برای حساب استاندارد ظاهر می شوند. در این محاسبه اهرم بالا در نظر گرفته شده و اسپردها نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. هیچ کمیسیونی برای انجام معاملات از کاربر دریافت نمی شود.
حساب سنت که به حساب سنت انگلیسی نوشته شده است برای معامله گران جدید است. در اینجا میزان سود و زیان معاملات بر حسب سنت محاسبه می شود نه دلار. زیرا به این ترتیب سرمایه کمتری وارد معامله می شود و میزان ریسک نیز کمتر می شود. هر دلار 100 سنت است و موجودی همان است و آن را سنت آمریکا حساب می کنند.
با افتتاح حساب ارز دیجیتال، می توانید بر روی یک یا چند تراکنش از بیش از 40 ارز رمزنگاری معروف جهان تمرکز کنید. در اینجا نیز در اکثر بروکرها اهرمی وجود دارد که به معنای افزایش اعتبار خرید برای تعداد بیشتر از موجودی حساب کاربر است. برای ورود به این حساب حداقل واریزی از کاربر گرفته می شود و کارمزدی دریافت نمی شود.
در بازار مالی فارکس نیز حساب ویژه ای برای سهام جهانی طراحی شده است که در آن 200 سهام معتبر جهانی برای معامله کاربران در نظر گرفته شده است.
حساب‌های ECN که می‌توانید آن‌ها را در همه بروکرها پیدا کنید، در مقایسه با حساب‌های مینی و استاندارد، اسپرد کمتری دارند. اما در اینجا لازم است کمیسیون معاملات پرداخت شود. اگرچه در حساب "ECN" اهرم های کمتری وجود دارد. اما حداقل مبلغ سپرده اولیه برای این حساب بیشتر از سایر حساب ها محاسبه می شود.
حساب "پرو" برای سرمایه گذارانی ایجاد شده است که می خواهند تراکنش های جامع و بسیار بزرگ انجام دهند. این حساب شامل تمامی وجوه حساب های دیگر به صورت همزمان و کاملا طراحی شده است. حداقل کارمزد حساب اولیه در اینجا 20000 دلار است که از سایر حساب ها بیشتر است.

حساب دمو فارکس و مشکلات احتمالی

برخی از معامله گرانی که قبلاً اکانت دمو را تمرین کرده اند آن را چندان مهم نمی دانند و فکر می کنند که این حساب اتلاف وقت است.
سرمایه گذاران بر این باورند که کار با یک حساب آزمایشی ممکن است کاربر را برای انجام معاملات واقعی و جدی وسوسه کند.
نسخه ی نمایشی می تواند تا حدودی افراد مبتدی را با اصطلاحات و نحوه استفاده از گزینه ها در بروکر آشنا کند، اما نباید آن را به عنوان یک معیار جدی برای افزایش تجربه در فرآیند معاملات واقعی در نظر گرفت.
این بدان معنی است که شما نباید خود را به کار با یک حساب آزمایشی محدود کنید و همیشه آموزش و اطلاعات خود را از منابع تخصصی و معتبر در مورد معاملات واقعی فارکس بهبود ببخشید.
اکانت دمو فارکس سطح عزت نفس معامله گران را افزایش می دهد و هرگز احساساتی مانند ترس، اغراق، عصبانیت و غیره را در دمو تجربه نخواهید کرد. زیرا چنین احساساتی فقط در معاملات واقعی روی حساب واقعی وجود خواهد داشت و معامله گر را به یک سرمایه گذار با تجربه و واقعی تبدیل می کند.

3 تفاوت اساسی بین حساب دمو و حساب Real

شما می توانید انجام معاملات حساب آزمایشی را به خطر بیندازید، زیرا هیچ سود یا ضرری از معاملات دریافت نخواهید کرد. اما توجه داشته باشید که وقتی با یک حساب واقعی (واقعی) معامله می کنید، باید احساسات خود را متعادل کرده و ریسک ها را کنترل کنید. زیرا شما با سرمایه واقعی خود معامله می کنید.
در یک حساب واقعی، کافی است یک معامله گر یک حرکت اشتباه و محاسبه نشده انجام دهد و تمام یا بخشی از دارایی را نابود کند. به همین دلیل، ما همیشه تکرار می کنیم که همیشه مدیریت ریسک را در معاملات واقعی جدی بگیرید. زیرا در اکانت دمو کاربر بدون توجه به سود و نحوه انجام معاملات می تواند خرید و فروش کند.
پس از انجام معاملات جعلی و تمرین در حساب آزمایشی، باید به هر حال برای کسب سود، معاملات واقعی را شروع کنید. پس برای دستیابی به موفقیت بیشتر پس از ایجاد حساب فارکس، جدی باشید و همیشه مطالعات خود را مرور کنید و به دنبال آموزش های حرفه ای تری باشید. تمرین مدیریت ریسک و استفاده از استراتژی های محاسبه شده در معاملات و همچنین پیگیری اخبار بازار فارکس در حساب واقعی بسیار مهم است.

مراحل اولیه افتتاح حساب فارکس

بسیاری از افراد اولین کسانی هستند که در فارکس سرمایه گذاری می کنند و این سوال را مطرح می کنند که چگونه باید حساب فارکس باز کنیم؟ زمانی که شرایط اولیه ایجاد حساب فارکس یعنی آشنایی با انواع حساب ها و کسب دانش لازم را دارید، مراحل زیر را برای افتتاح حساب دنبال کنید:

بروکر یا کارگزاری را که می خواهید و با توجه به شرایط فارکس خود انتخاب کنید.
اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید می توانید از بروکرهای قابل اعتمادی که فارسی و پشتیبانی دارند استفاده کنید.
نام کارگزار خود را در نوار جستجوی گوگل وارد کنید و آن را وارد کنید.
در اکثر کارگزاران، دکمه ثبت نام به عنوان "ثبت نام" شناخته می شود.
این گزینه معمولا در بالای صفحه اول وب سایت کارگزار و در سمت چپ قرار دارد.
اگر در برخی کارگزاران به جای «ثبت نام» کلمه دیگری وجود دارد، دیگر نگران نباشید و به راحتی می توانید دکمه ثبت نام را پیدا کنید.

مراحل تکمیلی برای ایجاد یک حساب فارکس

وقتی وارد صفحه افتتاح حساب می شوید، فیلدهای زیر را پر کنید.
این اطلاعات هویتی مربوط به کاربر است که شامل نام، ایمیل شخصی، شماره تلفن همراه و غیره است.
کادر (5) مربوط به موافقت با قوانین سایت است، برای تایید باید آن را بررسی کنید.
روی کادر سبز رنگ شماره (6) که “ادامه” است کلیک کنید.
به ایمیل شخصی خود بروید، به احتمال زیاد یک کد برای تایید برای آن ارسال می شود. اگر ایمیلی پیدا نکردید، پوشه اسپم خود را بررسی کنید.
در صفحه جدید باید اکانت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای دسترسی به حساب کاربری خود رمز عبور ایجاد کنید.
همه کارگزاران نرم افزار معاملاتی دارند که باید روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی کاربر نصب شود.
پس از انجام این مرحله، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که قبلا در وب سایت وارد کرده اید، وارد پلتفرم یا برنامه شوید.
برنامه یا نرم افزاری که برای اکثر بروکرها استفاده می شود و مفید است معمولا متا تریدر 4 یا متا تریدر 5 است که اغلب به صورت مخفف MT4 یا MT5 نشان داده می شوند.

نکته مهم در ایجاد حساب کاربری

این مراحل ممکن است در برخی از کارگزاران متفاوت باشد. البته، وب سایت های کارگزاران، کاربران را در این زمینه راهنمایی می کنند که چگونه با موفقیت یک حساب فارکس راه اندازی کنند و یک حساب آزمایشی راه اندازی کنند. برخی از افراد ممکن است هنوز در مورد نحوه باز کردن حساب فارکس در ذهن خود برخی از نقاط عدم اطمینان داشته باشند.
با آموزش بیشتر در مورد فارکس و کمک گرفتن از کارشناسان مجرب و فعال فارکس در ایران می توانید این مشکل را حل کنید. علاوه بر یادگیری بیشتر، دوره های مقدماتی تکمیلی به سرمایه گذاران کمک می کند تا به راحتی روش صحیح تجارت در بازار جهانی فارکس را مطالعه و تجزیه و تحلیل کنند.
در آموزش های فارکس، می توانید این مراحل را به صورت عملی مشاهده کنید و یاد بگیرید که چگونه تراکنش های مختلف را راحت تر انجام دهید.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۰۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی