کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

جایزه فارکس چیست؟

با وجود بسیاری از شرایط مهم دیگر، معامله گران اغلب هنگام انتخاب یک کارگزار به پاداش ها توجه می کنند. در واقع، امکان دریافت پول اضافی برای معامله بسیار جذاب به نظر می رسد. به خصوص معامله گران مبتدی که هنوز سرمایه قابل توجهی برای تجارت جمع نکرده اند به پاداش های فارکس علاقه مند هستند.
بنابراین، کارگزاران برنامه های پاداش مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند. این اقدام می تواند یک تبلیغ عضویت، یک کمپین تبلیغاتی یا تشویق یک معامله گر برای شارژ کردن حساب باشد. به عبارت دیگر، Bonus Forex یک تبلیغ ویژه از طرف کارگزار است که هدف آن معرفی مشتریان با خدمات خود، جذب مشتریان جدید، حمایت از فعالیت های معاملاتی و تشویق سپرده های جدید است.

پاداش بروکر آلپاری چیست؟

بروکر آلپاری در حال حاضر یک جایزه دارد که می توان تا پایان سال 2022 از آن استفاده کرد. پاداش آلپاری بیشتر برای معامله گران جدید یا کسانی که حساب دارند اما هنوز حساب خود را شارژ نکرده اند مناسب است. این طرح تشویقی به عنوان پاداش استقبال شناخته می شود.

شرایط و ضوابط کارگزار پاداش آلپاری

- این طرح برای تمامی مشتریان بدون سپرده آلپاری قابل استفاده است. این بدان معناست که شما قبل از شروع این طرح در آلپاری حساب باز کرده اید، اما موجودی نداشته اید. مورد دیگر این است که شما به تازگی حساب باز کرده اید و هنوز معامله را شروع نکرده اید.
- "دوره فعال" این برنامه زمانی است که معامله گر بدون سپرده زمان دارد تا اولین سپرده خود را انجام دهد. این زمان 30 روز متوالی است. یعنی از زمان پذیرش شرایط و ضوابط طرح تا اولین واریز نباید بیش از یک ماه طول بکشد.

کشورهای واجد شرایط برای این طرح منطقه خاورمیانه هستند.

- موجودی که برای این جایزه دریافت می کنید غیرقابل برداشت است. با توجه به ارز پایه حساب مشتری و بر اساس شرایط طرح پرداخت می شود.

شرایط واجد شرایط بودن جایزه Alpari

برای شرکت در برنامه تشویقی (پاداش بروکر آلپاری) باید شرایط زیر را داشته باشید:

1) شما یک مشتری جدید Alpari یا غیر متولی Alpari هستید که بر اساس توافقنامه های اجرایی موجود در وب سایت Alpari مجاز به تجارت هستید و شرایط را پذیرفته اید.

2) شما این طرح ثبت نام و شرایط آن را قبل از ثبت نام پذیرفته اید.

3) حساب معاملاتی آلپاری خود را فعال کنید. یکی از روش های پرداخت مورد قبول آلپاری را انتخاب کرده و واریز کنید.

4) در 7 روز اول تقویمی پس از ثبت نام در طرح تشویقی واریز کنید.

قوانین معامله برای پاداش Alpari
- طرح تشویقی فقط برای ابزارهای معاملاتی فارکس و فلزات قابل اجرا است.

- این جایزه فارکس فقط در حساب استاندارد MT4 موجود است.

- مهم نیست که یک مشتری چند حساب در غرفه آلپاری خود داشته باشد، این طرح تشویقی فقط برای یک حساب معامله گر واقعی قابل استفاده است.
- انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر برای شرکت در طرح تشویقی پاداش استقبال تایید نمی شود.

- اگر مشتری در طول دوره طرح حداقل تعداد لات مورد نیاز را معامله نکند، بونوس از حساب مشتری برداشت می شود.

- فقط پوزیشن هایی که بیش از 5 دقیقه باز هستند برای این طرح پذیرفته می شوند.

واریز بونوس Alpari به حساب مشتری

حداکثر پاداش پرداختی به ازای هر مشتری 20 دلار یا معادل آن به ارز پایه حساب مشتری در طول دوره طرح است. بونوس پس از ثبت نام مشتری در طرح تشویقی، ظرف 24 ساعت کاری به حساب آلپاری مشتری واریز می شود. اعتبار واریز شده فقط برای تجارت. برای اینکه بتوانید از این اعتبار برداشت کنید، باید در عرض 30 روز بر روی جفت ارز یا فلزات معامله کنید.

شما نمی توانید این موجودی را بین حساب های Alpari انتقال دهید. اگر مشتری حداقل مقدار لات های مورد نیاز برای تکمیل طرح تشویقی را معامله کند، می توان آن را پس گرفت. در صورتی که مشتری پس از واریز در بنوس بروکر آلپاری ثبت نام کند، مشمول شرکت در طرح نخواهد بود.

می توانید شرایط و ضوابط کامل طرح پاداش استقبال آلپاری را در وب سایت کارگزار آلپاری به زبان انگلیسی و فارسی مطالعه کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از پشتیبانی فارسی آلپاری بپرسید.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی