کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بروکر فارکس با اسپردهای کم برای اسکالپ معرفی 3 کارگزار با کمترین هزینه

کارگزاران برای ارائه خدمات به شما هزینه هایی را تحت عناوین مختلف دریافت می کنند. گسترش یکی از این هزینه ها است. اسپرد دریافتی توسط کارگزار ممکن است آنقدر کم به نظر برسد که حتی نیازی به محاسبه نداشته باشد. اما در واقعیت، اسپرد اغلب به چند پیپ یا درصدی از ارزش مبلغ سرمایه گذاری می رسد. به خصوص اگر قصد انجام معاملات بسیار بزرگ را دارید، بهتر است یک بروکر فارکس با کارمزد پایین انتخاب کنید.

با انتخاب کارگزاری با اسپرد کم یا کارمزد کم، هزینه های تراکنش شما کاهش می یابد و شاید در معاملات با مبالغ بالاتر، مبلغ پس انداز از کاهش اسپرد بتواند حجم سرمایه گذاری را افزایش دهد. کارگزاران فارکس برای جلب رضایت مشتریان خود و افزایش تعداد کاربران با یکدیگر رقابت می کنند. به همین دلیل، بسیاری از کارگزاران از اسامی مستعار مانند no spread broker یا low spread broker استفاده می کنند. در زیر کارگزاران اسپرد را با هم مقایسه می کنیم و بهترین بروکر فارکس را با کمترین اسپرد به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین کارگزار فارکس برای اسکالپینگ

برای اینکه بی طرفانه بررسی کنیم کدام کارگزار کمترین اسپرد را در مقایسه با رقبا دارد، داده های میانگین اسپرد را به دست آوردیم و کمیسیون هر معامله را در نظر گرفتیم تا شما سرمایه گذار عزیز بتوانید هزینه های معاملاتی واقعی خود را تعیین کنید. در ادامه به معرفی بهترین بروکر فارکس کم اسپرد برای اسکالپرها می پردازیم:

اسپرد کم در فارکس چیست؟

هر کارگزار فارکس دو قیمت متفاوت برای جفت ارز را تبلیغ می کند. این قیمت ها به قیمت های پیشنهادی و درخواستی معروف هستند. قیمتی که ارز پایه را می توان با آن به فروش رساند، قیمت پیشنهادی نامیده می شود. قیمت درخواستی نیز قیمتی است که ارز پایه با آن خریداری می شود. تفاوت بین قیمت پیشنهادی و قیمت درخواستی در بازار فارکس به عنوان اسپرد قیمت پیشنهادی یا قیمت کوتاه مدت شناخته می شود.

در واقع، از این طریق، کارگزار علاوه بر دریافت کمیسیون معاملات، کسب درآمد خواهد کرد. با این حال، برخی از کارگزاران حساب های معاملاتی را با اسپرد کم یا حتی بدون اسپرد ارائه می دهند. کارگزاران فارکس برای به دست آوردن مشتریان بیشتر با گزینه کاهش اسپرد و کمیسیون با یکدیگر رقابت می کنند.

اما در بازارهای بزرگ مانند فارکس باید دقت بیشتری در انتخاب داشت. در این زمینه، برخی از پیشنهادات تحت عنوان یک حساب بدون گسترش ممکن است فقط یک ترفند برای جذب شما باشد. بنابراین، مهم است که اهداف خود را از قبل مشخص کنید و بدانید که چقدر حاضرید برای دریافت چنین گزینه ای ریسک کنید. . البته، برخی از بروکرهای فارکس که حساب هایی با اسپرد پایین ارائه می دهند، از شهرت و اعتبار خوبی برخوردار هستند. با این حال، بهتر است قبل از انتخاب خود این راهنما را تا انتها بخوانید تا بتوانید کارگزاری را با کارمزد کم انتخاب کنید.

اسپرد فارکس چگونه محاسبه می شود؟

رقم مجاز برای اسپرد از فرمول ساده ای به دست می آید که معمولاً بر حسب پیپ (کوچکترین واحد برای محاسبه حرکات قیمت یک جفت ارز) اندازه گیری و محاسبه می شود. به عبارت دیگر میزان اسپرد معمولا بر اساس پیپ اندازه گیری می شود.

بنابراین برای محاسبه اسپرد باید دو فاکتور مهم داشته باشید: ارزش هر پیپ و تعداد لات های معاملاتی. به عنوان مثال، فرض کنید جفت ارز RMB/USD را با قیمت 1.69140 خریداری کردید و آن را با قیمت 1.69125 فروختید. بنابراین اگر جفت ارز را بخرید و معامله بلافاصله بسته شود، 1.5 پیپ از دست خواهید داد. این عدد با کم کردن قیمت خرید و فروش به دست می آید.

اما برای محاسبه هزینه کل، باید هزینه هر امتیاز را در کل لات های معاملاتی خود ضرب کنید. به عنوان مثال، اگر اندازه تراکنش در مثال فوق 1 مینی لات یا 10 هزار واحد باشد و ارزش هر پیپ 2 دلار باشد، کل هزینه اجرای این تراکنش 3 دلار خواهد بود.

اسپرد نرخ ارز و کارمزد هر لات چقدر است؟

کارگزاران فارکس هزینه های خود را به روش های مختلف دریافت می کنند. کمیسیون، اسپرد و سوآپ از جمله روش های اصلی هستند. اسپرد بر اساس تفاوت قیمت لحظه ای خرید و فروش دارایی است. اما کمیسیون در محاسبات خود از نرخ نقدی استفاده نمی کند و از ابتدا بر اساس حجم معاملات بر اساس قراردادهای معاملاتی تعیین می شود. کارمزد بستگی به حجم معاملات دارد و اسپرد بر اساس تفاوت نرخ نقدی محاسبه می شود. اسپرد معمولاً بر حسب پیپ اندازه گیری می شود. هزینه پیپ به صورت خطی محاسبه می شود و باید در تعداد لات های معاملاتی ضرب شود تا به هزینه کل برسد. به عبارت دیگر میزان اسپرد و کارمزد با توجه به معامله شما تعیین می شود. اگر اندازه موقعیت معاملاتی خود را افزایش دهید، باید کمیسیون بیشتری بپردازید. این در مورد هزینه اسپرد نیز صدق می کند. به این ترتیب برای هر تراکنش کارمزدهای متفاوتی اخذ می شود.

حداقل اسپرد در فارکس چقدر است؟

زمانی که به دنبال کمترین اسپرد در فارکس هستید، قطعا با عناوینی مانند اکانت صفر اسپرد مواجه خواهید شد. این حساب‌های معاملاتی توسط کارگزارانی ارائه می‌شوند که هیچ اسپردی بین قیمت پیشنهادی و قیمتی ندارند یا دارای اسپرد نزدیک به صفر هستند. با این حال، اسپرد روی حساب همچنان قابل افزایش است. اما نکته مثبت این است که معامله با حساب اسپرد صفر امکان ورود و خروج از معامله را بدون نگرانی از هزینه معامله فراهم می کند، البته به شرطی که کارمزد یا کارمزد اضافی وجود نداشته باشد. حتی در صورت وجود کارمزد، حسابداری اسپرد بدون هزینه های مبادله آسان تر است. اما آیا واقعا کارگزاری بدون اسپرد وجود دارد؟

در حالی که کارگزاران در مورد حساب هایی با اسپرد کم یا بدون اسپرد صحبت می کنند، در بیشتر موارد، هزینه ها بسیار بیشتر از اسپرد است. برای تعیین هزینه واقعی معاملات در کارگزارانی که ادعا می کنند اسپرد صفر ارائه می دهند، فقط به میانگین اسپرد تکیه نکنید و سایر هزینه ها مانند کارمزد کمیسیون را بررسی نکنید. اسپرد صفر به این معنی است که تفاوتی بین قیمت پیشنهادی و قیمت پیشنهادی وجود ندارد.

فقط تعداد کمی از کارگزاران اسپرد بسیار پایین نزدیک به صفر دارند. با این حال، در این کارگزاران، همچنان باید کمیسیون هر تراکنش را پرداخت کنید. هر کارگزاری که ادعا می کند هیچ اسپرد و کمیسیونی ارائه نمی دهد باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. این ادعاها ممکن است به سادگی یک فریب باشد. بنابراین بسیار مهم است که فقط از کارگزاران قابل اعتماد و تنظیم شده استفاده کنید.

آخرین سخن

اسپردها هزینه های قابل توجهی را به همراه دارند، به ویژه برای معامله گرانی که مقادیر زیادی معامله می کنند. به همین دلیل، بهتر است از همان ابتدا به دنبال کارگزاری باشید که اسپرد کمتری برای معاملات فارکس ارائه دهد تا هزینه های خرید و فروش را تا حد زیادی کاهش دهد. اسپرد در فارکس تفاوت قیمت بین قیمت های پیشنهادی و درخواستی برای یک جفت ارز است و اسپرد کمتر به معنای کارمزد کمتر است. آشنایی با کارگزاران فارکس با اسپرد کم یا کارگزاران با کارمزد پایین به شما کمک می کند هزینه کمتری برای تراکنش های خود بپردازید.

بروکر فارکس چیست؟

  • ۰۲/۰۱/۰۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی