کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

دلیل استفاده از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

آیا شما هم به دنبال بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان هستید؟ زمانی که بتوانید بهترین کارگزار فارکس را برای خود انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که پول و سرمایه شما در دست یک شرکت کارگزاری کاملا مطمئن و با سابقه است. بهترین کارگزاران دنیا را به شما معرفی کرده ایم. این انتخاب ها بر اساس تجربه و وزن کارشناسان فارکس است.

علاوه بر آموزش فارکس، زمان زیادی را صرف انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان کرده ایم. زیرا همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بازارهای مالی بسیار پر ریسک است. اما می توان با انتخابی آگاهانه مانند انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، ریسک های این بازارها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. در این صورت می توانید بدون نگرانی از از دست دادن سرمایه خود بر روی معامله و کسب درآمد از این بازار بی نظیر و سودآور تمرکز کنید.

با انتخاب بهترین کارگزار فارکس موفقیت را تجربه کنید

بازارهای مالی، به ویژه بازار فارکس، این روزها طرفداران زیادی دارد. برای حرکت به سمت موفقیت و انتخاب بهترین کارگزار فارکس 2022، می توانید نیازهای خود را در بازار فارکس به بهترین شکل ممکن برآورده کنید.

همچنین باید سوالی در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین کارگزار فارکس داشته باشید. برای انتخاب بهترین بروکر فارکس باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. از این میان می‌توان به ترتیب هزینه‌ها، کارایی سیستم معاملاتی، گزینه‌های نمودار و تحلیل و غیره اشاره کرد. همه این موارد شما را به عنوان یک معامله‌گر موفق بسیار سریع‌تر در مسیر موفقیت‌تان می‌سازد. در زیر نحوه یافتن بهترین کارگزار فارکس را توضیح خواهیم داد.

نیازهای خود را برای انتخاب بهترین کارگزاران فارکس برای ایرانیان مشخص کنید

قبل از جستجوی بهترین تبلیغات کارگزاران فارکس در سایت های مختلف، بهتر است کمی وقت بگذارید تا دقیقاً به کجا می روید. چقدر سرمایه داری؟ نیازهای شما چیست؟ چه مدت می خواهید در بازار فارکس فعال باشید؟

پاسخ به این سوالات کاملاً به اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد. ممکن است سه نفر به این سوالات پاسخ های متفاوتی بدهند، زیرا اهداف سرمایه گذاری در همه آنها یکسان نیست. اگر به تازگی وارد بازار فارکس شده اید، بهتر است قبل از انجام هر معامله، مواردی مانند سهولت دسترسی به کارکنان پشتیبانی هر کارگزار، توانایی و نحوه انجام معاملات، منابع آموزشی اولیه و غیره را در اولویت قرار دهید. نکته قابل توجه این است که انتخاب بهترین بروکر فارسی چه مبتدی و چه حرفه ای بسیار مهم است. برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین کارگزار فارکس برای ایرانیان

در سال 2021، معیارهای یافتن بهترین کارگزاری فارکس در انجمن های مالی جهان ثبت می شود. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

کارمزد معامله با شرایط

در واقع می توان گفت که شرایط و هزینه های معاملاتی از مهم ترین بخش های رتبه بندی جهانی کارگزاری فارکس برای کاربران بود. جالب است بدانید که یک کارگزار فارکس ممکن است ده برابر بیشتر از یک کارگزار دیگر برای معامله مشترک به شما دستمزد بدهد. اطمینان حاصل کنید که هزینه هایی مانند هزینه های برداشت، هزینه های عدم فعالیت و هزینه های پنهان را ثبت کرده اید.

پوشش بازار

شما باید توانایی معامله جفت ارزهای مختلف را در بهترین بروکر فارکس و حتی محصول مورد نظر خود مانند ارزهای دیجیتال داشته باشید.

قیمت مناسب با دسترسی

بسیاری از معامله گران مبتدی فارکس به تازگی وارد این بازار مالی شده اند و به تجربه بیشتری نیاز دارند. هرگز به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی نروید که توانایی پرداخت آن را ندارید. نکته این است که زیاد ریسک نکنید. حداقل سپرده با کارگزاران مختلف از 10 تا 1000 دلار در دسترس است.

پلتفرم های معاملاتی

یکی از مهمترین چیزها در نبرد شما برای کسب درآمد، پلتفرم معاملات فارکس و ابزارهای موجود در دسترس شما است. یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. تمامی دستگاه ها قابل تنظیم هستند. به همین دلیل می توان گفت که همه آنها قابل بازطراحی هستند. ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. زیرا بسیاری از پلتفرم های کسب و کار خدمات مشابهی ارائه می دهند و تفاوت آنها فقط در ظاهر است.

واریز و برداشت

شما باید خیلی سریع وارد کارگزاری شوید و از آن خارج شوید. با توجه به روش های واریز و برداشت، یک کارگزار خوب در بازار فارکس تعیین می کند که آیا شما توانایی انجام آن را به راحتی دارید یا خیر؟ همچنین به مواردی مانند تامین مالی یک حساب توجه کنید، زیرا ممکن است روش پرداخت خاصی برای آن وجود داشته باشد.

شهرت

قبل از انتخاب کارگزاری که دوست دارید، نظرات دیگران را بررسی کنید. ابتدا باید بدانید که مردم در مورد کدام دلال ها بیشتر صحبت می کنند؟ آیا نظرات آنها در مورد این آژانس ها مثبت است یا منفی؟ اطمینان حاصل کنید که آنچه معامله گران در مورد بهترین بروکر فارکس می گویند می تواند بسیار ارزشمند باشد، زیرا آنها تجربه زیادی دارند.

بهترین کارگزاران فارکس برای ایرانیان در سال 2022

انتخاب بهترین بروکرهای فارکس دنیا به خصوص برای ایرانی ها چالش های زیادی دارد. به همین منظور سعی داریم بر اساس تحلیل و تجربیات افراد موفق بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

1) کارگزار PCM Brokers

PCM به عنوان یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین کارگزاران فارکس با بیش از 16 سال سابقه فعالیت خود را در سال 2006 آغاز کرد. بروکر PCM توسط دو نهاد نظارتی شامل FSC موریس و FSA سنت وینسنت تنظیم می شود. یکی از مهمترین عوامل محبوبیت PCM Broker همواره تمرکز بر امنیت سرمایه و تجارت سالم بوده و همواره در زمینه حفظ سرمایه مشتریان و ارائه بهترین و جدیدترین خدمات تجارت و کارگزاری آنلاین شناخته شده است. این کارگزار برای رفاه حال مشتریان امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی را فراهم کرده است و تنها کارگزار فارکس است که بانک های ایرانی با آن حساب معاملاتی افتتاح کرده اند. رکورد بیشترین حاشیه سپرده در حساب معاملاتی Broker PCM متعلق به بانک صادرات ایران به مبلغ حدود 120 میلیون دلار است. تنوع گسترده حساب‌ها در این بروکر دست معامله‌گران را می‌سپارد تا با هر استراتژی و مقدار پولی، فعالیت فارکس خود را با خیال راحت شروع کنند. ثبت نام در بروکر و احراز هویت به راحتی در PCM انجام می شود. بروکر PCM برای اولین بار و به عنوان تنها کارگزار فارکس در بین فارسی زبانان دوره های آموزشی رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید فارکس را به صورت حرفه ای از این دوره های آموزشی آکادمیک و منحصر به فرد در دانشگاه بازرگانی PCM بیاموزید و از آن ها به بهترین شکل در تراکنش های خود استفاده کنید. مزایای رسانه PCM:

بیمه سرمایه مشتری
حاشیه ها کم و رقابتی است
غذاهای سالم بدون دستکاری (عدم وجود ریکوتا)
واریز و برداشت مستقیم به ریال
پشتیبانی قوی از زبان فارسی
آموزش رایگان برای بازارهای مالی و فارکس
احراز هویت آسان در کمترین زمان ممکن
تامین سرمایه مشتری
تحت مقررات FSC و FSA موسسات
و …

2) کارگزار ITBFX

این هلدینگ بین المللی از سال 1388 در زمینه مالی فعالیت می کند و مدیران این شرکت با توجه به تجربه و شناخت خود از بازارهای مالی، کارگزار ITB FX را در سال 2018 راه اندازی کردند.

مزایای کارگزار ITB

پشتیبانی سایت فارسی واتساپ و تلگرام
ارائه حساب اسلامی به درخواست مشتری
دارای یک وب سایت چند زبانه و آموزش فارکس به زبان های مختلف است
امکان واریز و برداشت سریع و مطمئن به ارزهای دیجیتال یا ریال
معایب کارگزار ITB

دفتری در ایران وجود ندارد

۳)بروکر آرون گروپس

این بروکر را می توان یک بروکر کاملا حرفه ای در بازار فارکس دانست. فعالیت های این کارگزار بر بازار سهام، جفت ارزهای اصلی و فرعی، انرژی، ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها، شاخص ها و ... متمرکز است و کارگزاری گروه آرون فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و زیر نظر سازمان خدمات مالی به ثبت رسیده است. چیزی که این بروکر را منحصر به فرد می کند این است که دارای 500 ابزار معاملاتی است و تمرکز آن بر روی کاربر است. این کارگزار خدمات و برنامه های نامحدودی را به همه مردم دنیا حتی به ایرانیان در زمینه سرمایه گذاری ارائه می دهد.

    مزایای گروه های میانجی آرون

33 تومان به ایرانی ها معرفی می کند.
پشتیبانی 24/7
تجارت کپی
پشتیبانی از متاتریدر 5
داشتن چهار حساب معاملاتی مختلف بسته به سرمایه اولیه
طرح های تشویقی مداوم ارائه دهید
ارائه 500 ابزار تجارت بین المللی با کمترین کارمزد
داشتن یک صندوق سرمایه گذاری با سودهای هیجان انگیز
24 روش واریز و برداشت راحت و آسان را از طریق ارزهای دیجیتال، بانک ها و صرافی ها ارائه می دهد
معایب کارگزار گروه آرون

متاتریدر 4 پشتیبانی نمی شود
به سنت وینسنت و گرنادین ها خدمات ارائه نمی دهد

 

  • ۰۱/۱۲/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی