کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

ساخت nft در متاورس

آموزش ساخت NFT: چگونه NFT بسازیم؟

در ادامه نحوه کار NFT را به شما آموزش می دهیم.

یک فایل اثر هنری دیجیتال برای NFT خود ایجاد کنید
اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید دارایی دیجیتال منحصربه‌فردی را که می‌خواهید به NFT تبدیل کنید، انتخاب کنید. این دارایی می تواند یک صفحه سفارشی، عکس، موسیقی، مجموعه بازی های ویدیویی، میم، GIF یا حتی یک توییت باشد. NFT یک کالای دیجیتال منحصر به فرد با مالک انحصاری است و این نادر بودن به NFT ارزش می دهد. مطمئن شوید که مالک حقوق مالکیت معنوی اثری هستید که می‌خواهید به NFT تبدیل کنید. ایجاد NFT برای دارایی دیجیتالی که شما مالک آن نیستید، می تواند شما را در مشکلات قانونی قرار دهد.

آثار هنری خود را قیمت گذاری کنید و آن را در فروشگاه لیست کنید

مرحله بعدی در فرآیند ایجاد NFT این است که تصمیم بگیرید چگونه می خواهید از NFT درآمد کسب کنید. بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید، می توانید:

آن را با قیمت ثابت بفروشید: با تعیین یک قیمت ثابت، به اولین شخصی که مایل به پرداخت آن قیمت است اجازه می دهید NFT شما را بخرد.

تعیین محدودیت زمانی حراج: محدودیت زمانی حراج به علاقه مندان NFT فرصتی می دهد تا پیشنهاد نهایی خود را ارسال کنند.

شروع یک حراج نامحدود: حراج نامحدود محدودیت زمانی ندارد. در عوض، شما این قدرت را دارید که هر زمان که بخواهید حراج را پایان دهید.

پیشنهادات در مزایده

اگر حراجی را راه‌اندازی می‌کنید، باید حداقل قیمت و حق امتیاز را برای نقدینگی NFT خود در صورت فروش مجدد در بازار ثانویه و مدت زمان اجرای حراج (در صورت برنامه‌ریزی) تعیین کنید. هنگام تعیین حداقل قیمت، هزینه ها را در نظر داشته باشید زیرا اگر قیمت خیلی پایین باشد، ممکن است با فروش NFT ضرر کنید. در مرحله بعد، منتظر پیشنهادات خرید کسب و کار باشید تا جایی که ممکن است به فروش برسد.

آیا امکان ساخت NFT رایگان وجود دارد؟

پلت فرم Rarible کاملا در دسترس است و کار با آن بسیار آسان است. آخرین ویژگی آن به شما امکان می دهد nft را به صورت رایگان انجام دهید. درست خواندید، برای شروع به اتریوم نیازی ندارید!

آموزش گام به گام ساخت NFT در پلتفرم Rarible + فیلم

هدف Rarible کاهش موانع ورود سازندگان NFT از سرتاسر جهان است و به همه اجازه می‌دهد آثار خود را بدون هزینه اولیه به نمایش بگذارند و درآمد کسب کنند. فقط مجوزهای ساختمانی را با کیف پول خود امضا کنید. این فرآیند کاملا رایگان است و تضمین می کند که شما همیشه بر خلاقیت های خود کنترل دارید.

چگونه یک تصویر nft بسازم؟

با پلتفرم Fotor-NFT Creator، می توانید به راحتی آثار هنری خیره کننده NFT را در چند دقیقه ایجاد کنید. هنر دیجیتال منحصر به فرد خود را با تصاویر رمزنگاری ترکیب کنید و در چند مرحله ساده به یک هنرمند رمزنگاری تبدیل شوید:

روی دکمه Create NFT Now کلیک کنید.
عکس خود را آپلود کنید و جلوه های هنری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
الگو را روی عکس خود اعمال کنید و سپس به طور خودکار عکس خود را به NFT تبدیل کنید.
در نهایت اثر هنری تولید شده را دانلود کنید

NFT ها را کجا می توان فروخت؟ نحوه خرید و فروش آثار هنری nft

پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای خرید و فروش آثار هنری NFT استفاده کنید. برخی از محبوب ترین پلت فرم های حراج NFT عبارتند از:

فروشگاه زورا

زورا یک بازار مبتنی بر اتریوم برای خرید و فروش آثار هنری nft و تجارت اقلام با نسخه محدود در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.

Zora Stores پروتکلی برای ایجاد، تجارت و توزیع ارزش در اتریوم است. این بازارها به طور خاص برای توکن‌های قابل بازخرید زورا طراحی شده‌اند و زیرساخت مورد نیاز برای باز کردن مالکیت جامعه را برای سازندگان و خود زورا فراهم می‌کنند.

فروشگاه ریربل

Rarible یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که ایجاد، خرید و فروش حقوق مالکیت آثار هنری دیجیتال را از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تسهیل می‌کند. NFTها دارایی‌های رمزنگاری منحصربه‌فردی هستند که برای نمایش اقلام منحصربه‌فرد مانند کلکسیون‌ها و آثار هنری استفاده می‌شوند.

فروشگاه سوپر ریر

Super Rare یک بازار NFT برای جمع آوری و تجارت آثار هنری دیجیتال منحصر به فرد است. این اثر در سال 2018 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بیش از 90 میلیون دلار فروش برای هنرمندان در سراسر جهان داشته است.

فروشگاه Nify Gateway

NiftyGateway یک پلتفرم حراج هنر دیجیتال آنلاین برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که توسط دانکن و گریفین کوک‌فاستر تأسیس شد و از آن زمان توسط دوقلوهای Winklevoss خریداری شد. NiftyGateway هنرمندان NFT مانند Beeple، Grimes، Logic و دیگر هنرمندان NFT را فروخته است.

فروشگاه OpenSea

OpenSea یک بازار آنلاین آمریکایی برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است. این شرکت توسط دوین فینزر و الکس آتالا در سال 2017 تاسیس شد. این فروشگاه همچنین برای خرید و فروش آثار هنری nft فعالیت می کند.

آموزش ساخت هنر دیجیتال NFT در وب سایت OpenSea

به وب سایت رسمی Opensea در opensea.io بروید و روی دکمه "ایجاد" در بالای صفحه کلیک کنید.
کیف پول Metamask خود را (که قبلاً روی مرورگر خود نصب کرده اید) با کلیک بر روی دکمه "ورود" به طور رایگان به OpenC متصل کنید.
به صفحه My Groups بروید و روی دکمه Create کلیک کنید تا یک گروه جدید ایجاد شود.
در صفحه ای که باز می شود، یک لوگو، نام و توضیحات کوتاهی از مجموعه خود (NFT) وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
اکنون گروه شما آماده است و می توانید با کلیک بر روی "افزودن آیتم جدید" هر فایلی را که می خواهید اضافه کنید. گروه شما فقط می تواند حاوی یک فایل باشد. در قسمت Add Item می توانید فایل اصلی را که می خواهید به NFT تبدیل کنید آپلود کنید.
پس از افزودن حداقل یک مورد، می توانید NFT خود را ایجاد کرده و با کلیک بر روی دکمه فروش آن را برای فروش عرضه کنید.

متاورس به زبان ساده چیست؟

  • ۰۱/۱۲/۲۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی