کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

چگونه وارد متاورس شویم؟

خوشبختانه، ورود و سرمایه گذاری در متاورس ذاتا دموکراتیک است. هر کسی می‌تواند یک دارایی رمزنگاری یا سهامی در یک ارز دیجیتال را بدون رعایت شرایط خاص خریداری کند.

برخلاف سرمایه گذاری در دنیای واقعی، هیچ مانع جغرافیایی وجود ندارد و می توانید در هر منطقه ای روی ارز دیجیتال متاورس سرمایه گذاری کنید. این می تواند یک فرصت درآمد بزرگ برای کسانی باشد که در مکان هایی زندگی می کنند که به بازار سرمایه مناسب دسترسی ندارند. شش گزینه مختلف برای سرمایه گذاری در متاورس وجود دارد.

ارز دیجیتال متاورس را بخرید

خرید ارزهای دیجیتال یکی از ساده ترین راه ها برای سرمایه گذاری در متاورس است. تنها چیزی که ما نیاز داریم یک کیف پول دیجیتال برای نگهداری توکن های ارز دیجیتال و همچنین یک صرافی معتبر برای خرید توکن ها است.

صرافی های مختلف در جهان ممکن است مقررات خاصی مانند تأیید هویت (KYC) یا مکانیسم های دیگر را برای کاربران اعمال کنند. اگرچه این مقررات معمولاً مشخص و ساده هستند، اما شهروندان برخی کشورها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و قوانین مبارزه با پولشویی با محدودیت‌های شدیدی مواجه هستند. بنابراین، جستجوی یک بورس معتبر ایرانی و انتخاب مطمئن ترین آن، با توجه به تنوع، یک انتخاب سرمایه گذاری است. از صرافی های ایرانی مانند بردا- نوبیتکس-رامزینکس یا صرافی های دیگر باید به این سوال پاسخ دهید که آیا صرافی ارز دیجیتال بردا معتبر است؟

مهمترین پروژه های سرمایه گذاری مستقر در اکثر بورس های جهانی و معروف به ارزهای دیجیتال متاورس شامل Decenterland (MANA)، Sandbox (SAND)، Blocktopia (BLOK) و Axis Infinity (AXS) با توسعه پلتفرم های Metaverse است. ارزش توکن های مربوطه معمولاً افزایش می یابد. به عنوان مثال، زمانی که پلتفرم Axi Infinity توسعه یافت، کاربران توانستند با سرمایه گذاری در توکن این پلتفرم (AXS) درآمد کسب کنند و از طریق بازی با قابلیت دریافت S tokens LP (SLP) و همچنین سرمایه گذاری مجدد در بازی توسط Buy کسب درآمد کنند. SLP و هزینه آن برای خرید شخصیت های درون بازی.

زمین متاورس بخرید

خرید زمین بهترین راه برای سرمایه گذاری در متاورس است، زیرا نیازی به خرید مشابه ارز دیجیتال متاورس ندارد، پس از انتخاب کیف پول مخصوص پلتفرم با زمین مجازی، می توانید زمین خریداری کنید.

این فرآیند نسبتا ساده است، اما ریسک آن بیشتر از سرمایه گذاری در توکن های متاورس است، زیرا ارزش زمین مجازی به عوامل مختلف غیر قابل پیش بینی مانند سرعت توسعه سرزمین های همسایه بستگی دارد. با این حال، این روش همچنان یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری است و تحلیلگران معتقدند ارزش این بازار در سال جاری می تواند به یک میلیارد دلار برسد.

اجاره یا خرید سازه های پیش ساخته متاورس

به جای خرید زمین، می توانید ساختمان های پیش ساخته نیز خریداری کنید. به عنوان مثال، یک شخص یا شرکت می تواند یک ویترین در یک فروشگاه مجازی داشته باشد و سپس از آن فضا برای نمایش نسخه های دیجیتال سه بعدی خود که در دنیای واقعی موجود است استفاده کند.

با این حال، این روش از خرده فروشی گرفته تا خدمات هنری و سرگرمی محبوب است. با این حال، موانع قابل توجهی برای ورود وجود دارد. زیرا نیاز به سرمایه گذاری بسیار بالایی دارد. و برای ایجاد یک مقدار در متاورس با استفاده از این روش، باید فضای نسبتا زیادی را خریداری کرد.

خرید سهام متاورس

خرید سهام متاورس یکی از ساده‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در این فناوری است، زیرا نیازی به مدیریت ارز دیجیتال یا حتی باز کردن کیف پول دیجیتالی ندارد. با این حال، مدیریت این گزینه سرمایه گذاری نسبتاً دشوار است زیرا سرمایه گذاران برای خرید یک سهام خوب باید معیارهای مهم و تخصصی در مورد سهام Metaverse را بررسی کنند. برخی از سهام پیشرو در این بخش عبارتند از Meta Platforms Inc. (FB)، Electroneum Arts (EA)، Roblox Inc. (RBLX) و Nvidia (NVDA).
در صندوق قابل معامله در بورس متاورس (ETF) سرمایه گذاری کنید.
Metaverse ETF یک ابزار سرمایه گذاری در حال ظهور است. در این روش سهامی را خریداری می کنیم که توسط مدیر صندوق اختصاصی به صورت پویا معامله می شود.

این صندوق‌ها مشابه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هستند، زیرا گروهی از سهام مشابه یا ساختاریافته را از یک دارایی مدیریت می‌کنند که بازدهی نسبتاً قابل پیش‌بینی ارائه می‌کند. با این حال، تفاوت آنها در این است که یک مدیر صندوق اختصاصی وجود دارد که به طور فعال با ETF معامله می کند تا از حفظ ارزش بازار بهینه اطمینان حاصل کند.

ایجاد، خرید و فروش NFT

آخرین و منعطف ترین راه برای سرمایه گذاری در Metaverse از طریق توکن های غیر قابل تعویض (NFT) است. می توانید اشیاء سه بعدی ایجاد کنید و آنها را برای فروش در بازارهای Metaverse فهرست کنید، که از نظر فنی یک فرآیند چالش برانگیز است. یا می توان رویکرد ساده تری را در پیش گرفت و به سادگی NFT ها را خرید و فروش کرد.

آخرین کلمه

همانطور که در بالا گفته شد، گزینه‌های مختلفی از خرید ارز دیجیتال متاورس گرفته تا سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های متاورس و حتی ایجاد، خرید و فروش NFT برای ورود به متاورس وجود دارد، مهم‌ترین نکته انتخاب گزینه‌ای است که به طور کلی اولین قدم است. شما باید امنیت بالایی داشته باشید. همچنین باید با استراتژی و روحیه تجاری ما سازگار باشد. در نهایت باید دانش و توانایی لازم را در مورد روشی که نیاز به سطحی از دانش دارد، داشته باشیم.

متاورس به زبان ساده چیست؟

  • ۰۱/۱۱/۲۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی