کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بازی Gunstar Metaverse

Gunstar Metaverse یک بازی نقش آفرینی آنلاین و همچنین یک استراتژی NFT مبتنی بر نوبت است که به کاربران ارزش واقعی سرگرمی و هیجان بازی و ارزش واقعی ارائه شده از طریق پلتفرم بلاک چین را می دهد. همچنین یک بازی آمادگی الکترونیکی برای بازیکنان حرفه ای یا هر کاربری است تا مهارت های خود را از این طریق بیازمایند.

مرحله 1: وارد وب سایت رسمی این بازی شوید

همانطور که در فیلم آموزش بازی Gunstar گفتیم برای اینکه بتوانید از بازی Gunstar استفاده کنید و برای خود درآمد کسب کنید ابتدا باید وارد شوید و در این بازی ثبت نام کنید. برای این کار باید عبارت Gunstar.io را در گوگل جستجو کنید و وارد این سایت شوید. پس از ورود به این سایت صفحه ای مانند تصویر بالا برای شما باز می شود که می توانید از خدمات و امکانات مختلف این سایت استفاده کنید. لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است و نمی توانید این بازی را روی اندروید انجام دهید.
جالب است بدانید که می توانید بدون سرمایه اولیه وارد محیط این بازی شوید و در مبارزات شرکت کنید و جایزه بگیرید اما برای کسب درآمد از این بازی باید سرمایه اولیه را داشته باشید و به این بازی انتقال دهید تا بتوانید از آواتار استفاده کنید. در این بازی که به صورت NFT هستند و بدانید که با شرکت در مبارزات با این آواتارها، توکن هایی به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. این کدها قیمتی هم دارند و می توانید این کدها را خرج کنید یا بعد از دریافت آواتار خود را ارتقا دهید.

مرحله دوم: کیف پول را پیوند دهید و آواتار را خریداری کنید

برای اینکه بتوانید در این بازی شرکت کنید و در نبردها با آواتارها و هیروهای این بازی شرکت کنید و به عنوان جایزه توکن بگیرید، ابتدا باید سرمایه مورد نیاز را تهیه کنید و در سایت آواتارها و هیروها خرید کنید بهتر است بدانید که این آواتارها به صورت توکن های NFT هستند و شما می توانید با پرداخت هزینه این توکن ها را خریداری کنید. باید روی گزینه MarketPlace در صفحه اصلی سایت کلیک کنید.
    پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای مانند تصویر بالا برای شما باز می شود که می توانید آواتارهای مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین باید از کیف پول رمزنگاری شده برای پرداخت آواتار خریداری شده استفاده کنید. برای این کار باید روی گزینه Connect Wallet در بالای سایت کلیک کنید. پس از کلیک کردن، باید کیف پول خود را انتخاب کرده و به این سایت پیوند دهید. Metamask یکی از ولتاژهایی است که می توانید برای این کار استفاده کنید.

مرحله سوم: ثبت نام در بازی

همانطور که در آموزش تصویری نحوه کار با بازی Gunstar گفتیم برای ادامه کار با این بازی باید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای این کار باید روی گزینه Play در صفحه اصلی سایت کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه ای برای شما باز می شود که باید مشخصات و ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Done کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه ایمیلی مانند تصویر بالا برای شما ارسال می شود که باید وارد آن شده و روی گزینه تایید اکانت کلیک کنید تا ثبت نام کنید و بتوانید فعالیت خود را انجام دهید و کسب درآمد کنید.

مرحله چهارم: وارد محیط بازی شوید

پس از ثبت نام می توانید وارد محیط بازی شوید. وقتی وارد محیط بازی می شوید صفحه ای مانند تصویر بالا به شما نمایش داده می شود که می توانید آواتاری که خریداری کرده اید را مشاهده کرده و یکی از آنها را برای نبرد انتخاب کنید. سپس پس از انتخاب قهرمان خود باید بر روی گزینه Compaign کلیک کنید تا بتوانید در نبرد شرکت کنید و به عنوان جایزه توکن دریافت کنید و برای خود کسب درآمد کنید.

خلاصه و نتیجه:

در این فیلم آموزشی بازی Gunstar سعی کردیم اطلاعاتی در مورد بازی Gunstar در اختیار شما قرار دهیم و ویژگی های بازی Gunstar را بررسی کنیم و نحوه کار با سایت Gunstar را به شما آموزش دهیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و بتوانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید. پول از این بازی همانطور که گفتیم Gunstar نوعی بازی الکترونیکی است که برای بازیکنان حرفه ای و یا هر نوع کاربری باز است تا مهارت های خود را محک بزنند و بتوانند با شرکت و برنده شدن در نبردها، توکن هایی را به عنوان پاداش به دست آورند. همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این بازی کسب کنید، توصیه می کنیم فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

متاورس به زبان ساده چیست؟

  • ۰۱/۱۱/۲۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی