کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

دنیای متاورس یک دنیای مجازی است که در آن نیازی به جابجایی فیزیکی به مکانی نیست، شما می توانید تنها با یک گوشی یا کامپیوتر وارد این دنیا شوید و به راحتی در فعالیت ها شرکت کنید و با افراد مختلف از نقاط مختلف دنیا ارتباط برقرار کنید. گوش به زنگ باشید. لیست بهترین بازی های موبایل متاورس

فعالیت شما می تواند اقتصادی و تجاری یا تفریحی و بازی باشد. جالب است بدانید که حتی با بازی در دنیای متاورس باز هم می توانید درآمد کسب کنید. با توجه به این ویژگی خاص متاورس، سرمایه گذاران زیادی مورد توجه آن قرار گرفته اند و توانسته اند سرمایه خود را حتی چندین برابر کنند. به همین دلیل برای راحتی شما تصمیم گرفته ایم بهترین بازی های موبایل متاورس برای اندروید و آیفون را در این مقاله معرفی کنیم.

قبل از هر چیز برای آشنایی بیشتر با متاورس، پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه کنید.

متاورس به زبان ساده چیست؟

برای بازی های متاورس به چه چیزهایی نیاز داریم؟

اینترنت پرسرعت

یکی از مهمترین چیزهایی که باید در Metaverse باشید و بازی کنید، داشتن اینترنت پرسرعت است. هرچه سرعت اینترنت شما بیشتر باشد، بهتر است.

ابزارهای مرتبط

برخی از بازی ها برای اجرا به ابزار VR نیاز دارند. مانند: عینک مخصوص، هدفون مخصوص، کنترلرهای مستقل و ....

بازی های بلاک چین چیست؟

این بازی ها در واقع هیچ تفاوتی با بازی های معمولی موبایل ندارند، تنها تفاوت در نحوه دریافت جوایز درون بازی است. به این ترتیب پاداش در این بازی ها به صورت یک NFT یا یک توکن غیر قابل تعویض است. در واقع، به دلیل این روش پاداش دادن، بازیکنان می توانند دارایی های خود را کنترل کرده و کسب درآمد کنند.

بهترین بازی های موبایل متاورس برای اندروید و آیفون

بسیاری از بازی هایی که در زیر ارائه می دهیم را می توان در سیستم عامل های اندروید و آیفون بازی کرد.

بازی Axi Infinity

این بازی که یکی از بهترین بازی های متاورس موبایل برای اندروید و آیفون می باشد از بازی پوکمون الهام گرفته شده است. بازی Axie Infinity در اواخر سال 2021 عرضه شد.این بازی بر روی هر سه سیستم عامل ویندوز، اندروید و آیفون قابل بازی است. برای ورود به این بازی بهتر است ابتدا به سایت axieinfinity.com مراجعه کرده و در آنجا ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در بازی و انجام کارهای مربوطه، نوبت به خرید حداقل 3 Oxies از فروشگاه رسمی بازی می رسد. هر جفت اکسی توسین قابلیت تولید مثل را دارد. شما می توانید با ارتقاء این اکسی ها و فروش آنها یا فروش نوزادان آنها در بازار درآمد کسب کنید.

همچنین می توانید این اکسیدها را به پول نقد تبدیل کنید یا در کیف پول خود ذخیره کنید. برای ورود به بازی باید گزینه مورد نظر را برای نوع بازی انتخاب کنید. آیا می خواهید بازی حالت ماجراجویی داشته باشد یا حالت مسابقه ای؟

بسته به نوع بازی ای که انجام می دهید، می توانید روزانه مقدار مشخصی SLP کسب کنید. هر گاو نر ویژگی های خاصی دارد که می تواند به فرزندانش نیز منتقل شود. بر اساس این ویژگی ها قیمت هر اکسی تعیین می شود.

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سلامت
سرعت
قدرت حمله
مهارت

بازی دنیای عجیب

دنیای بیگانه بر اساس سیستم اکتشاف و استخراج است. یعنی در این بازی باید دارایی ها را جستجو و پیدا کنید و سپس آنها را استخراج کنید.

این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های متاورس موبایل بلاک چین برای آیفون دانست. در این بازی می توانید دارایی های خود را به عنوان ارز دیجیتال در بازارهای مربوطه و خصوصی بفروشید.

بازی Crypto Bomb
این بازی یکی از بهترین بازی ها برای دستگاه های آیفون و iOS است. این بازی از بازی قدیمی Bomberman الهام گرفته شده و نوعی بازسازی در فضای کریپتو است.

در این بازی مبارزه ای شما با یک حریف ناشناس بازی و مبارزه می کنید. ماموریت و هدف شما در این بازی تنها یک چیز است و آن هم جمع آوری سکه ها در حد امکان است. از این سکه ها به عنوان نوعی انرژی استفاده می شود.

تا زمانی که نوار انرژی شما پر است می توانید بازی کنید. وقتی نوار انرژی تمام شد، باید منتظر بمانید تا پر شود تا بتوانید فعالیت را شروع کنید.

  • ۰۱/۱۱/۲۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی