کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

تیم توسعه شیبا اینو روز چهارشنبه 13 آوریل اعلام کرد که فاز اول فرآیند 3 فازی فروش زمین برای پروژه متاورسی فعال شده است. این فاز به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت و محدوده قیمت آن از 0.2 تا 1 اتر خواهد بود.
طبق این پست، وب سایت رسمی Shiba Inu Metaverse، برنامه های توسعه آتی و پلاگین ها برای تمامی پروژه های موجود تیم Shiba Inu آماده شده است. این متاورس از 100595 لند تشکیل شده است که 36431 لند در مرحله اولیه متاورس برای خرید در دسترس خواهد بود. این 36431 قطعه زمین در یکی از 4 بخش رشد، دفاع، فناوری و ارز خواهد بود. این زمین ها در چهار نوع مختلف قیمت گذاری می شوند که عبارتند از: خز نقره ای برای 0.2 اتر، دم طلایی برای 0.3 اتر و پنجه پلاتینیوم برای 0.5 اتر. و دندان های الماس در 1 اتر. تیم شیبا اینو 15 قطعه زمین را به عنوان جایزه برای افرادی که در توسعه فعلی و آینده متاورس بسیار فعال هستند، رزرو کردند.

ارز دیجیتالی که برای پرداخت برای طرح‌های متاورس Shiba Inu استفاده می‌شود، ETH خواهد بود و پول جمع‌آوری‌شده به استیبل کوین تبدیل می‌شود تا برای توسعه Metaverse استفاده شود. تیم شیبا اینو نمی‌خواهد علاقه‌مندان به خرید زمین در متاورس شیبا از توکن‌های موجود در اکوسیستم خود از جمله توکن‌های SHIB، BONE و LEASH استفاده کنند، زیرا این نگرانی وجود دارد که فروش این توکن‌ها باعث افت قیمت آنها شود.

در این پروژه، شبکه لایه ۲ شیباریوم برای توسعه متاورس شیبا اینو و همچنین استیبل کوین SHI استفاده خواهد شد. همچنین صاحبان متاور شیبا اینو می توانند با جمع آوری منابع موجود در بازی ها جوایز مختلفی کسب کنند.

نحوه خرید زمین های شیبا متاورس

در مرحله اولیه فروش، قطعات زمین در 3 مرحله به فروش می رسد که عبارتند از:

مرحله اول (مرحله مناقصه): این مرحله 3 روز به طول می انجامد. در این مرحله، باید توکن‌های LEASH یا توکن‌های Shiboshi NFT خود را از طریق ابزاری در وب‌سایت رسمی قفل کنید. پس از ارسال و ثبت پیشنهاد، تنها در صورتی می توانید پیشنهاد را لغو کنید که شخص دیگری پیشنهاد بهتری ارائه دهد. در پایان این مرحله، بالاترین قیمت پیشنهادی حق مالکیت زمین را به دست می آورد و مالک زمین مورد تایید می تواند پس از پایان این مرحله اقدام به فروش قطعات زمین خود کند.

فاز 2 (رویداد دارنده): این مرحله از فروش زمین Metaverse Shiba Inu به مدت 7 روز طول می کشد، دارندگان توکن های LEASH یا Shiboshi NFT دوباره توکن های خود را قفل می کنند تا بتوانند زمین بخرند، اما این بار مکانیسم ارسال وجود ندارد، هیچ پیشنهادی وجود ندارد. کسانی که زودتر اقدام کنند می توانند زمین را بخرند.

مرحله سوم (فروش عمومی): این مرحله به مدت 10 روز به طول می انجامد و در این مرحله تمامی کاربران می توانند زمین های باقی مانده روی نقشه را خریداری کنند. قیمت این زمین ها ثابت است و نیازی به قفل کردن هیچ ارز دیجیتالی نیست. از طریق ابزار موجود در وب سایت رسمی، خریداران می توانند سقف و مقدار ملک خود را انتخاب کرده و آن را قفل کنند. دارایی ها برای حداقل 45 روز و حداکثر 90 روز قفل می شوند.

لازم به ذکر است که برای خرید زمین در شیبا متاورس باید کیف پول متامش خود را ایجاد و استفاده کنید.
لازم به ذکر است برای شرکت در رویداد دسترسی زودهنگام باید توکن LEASH یا توکن شیبوشی خود را قفل کرده و از سیستم ذخیره توکن استفاده کنید.

ابزارهای قفل توکن LEASH و SHIBOSHI در حال حاضر در وب سایت پروژه موجود است. پس از اتصال کیف پول خود، باید 0.2-0.5 توکن LEASH را قفل کنید و یک دوره 45-90 روزه را انتخاب کنید.

متاورس به زبان ساده چیست؟

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی