کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

متاورس ایرانی

اولین متاورس ایرانی با نام کیش وی آر به بازار عرضه شد
امروزه کمتر کسی با عباراتی مانند متاورس، ارز دیجیتال و بلاک چین آشنا نیست. به خصوص اکنون که اولین متاورس ایرانی به نام کیش وی آر منتشر شده است.

این روزها همه ما با اصطلاحاتی مانند ارز دیجیتال، بلاک چین و متاورس مواجه می شویم. Metaverse دنیایی است که در فضای مجازی ایجاد شده است، جایی که تعاملات مجازی در سطح بسیار گسترده ای امکان پذیر است.
در دنیای متاورس برای هر نوع فعالیتی به آواتار و پول مجازی یا ارز دیجیتال نیاز دارید. اگرچه ایجاد چنین دنیایی در گذشته دور از ذهن به نظر می رسید، اما متاورژن اکنون یک واقعیت ملموس است و به انسان اجازه می دهد تا زندگی در دنیایی متفاوت را تجربه کند. به تازگی اولین متاورس ایرانی به بازار عرضه شده است. اما متاورس KishVR چیست؟
اگرچه ما به طور خلاصه در مورد چیستی متاورس صحبت کرده ایم، اما ممکن است قبل از پاسخ به این سوال بد نباشد که "متاورس کیش وی آر چیست؟" ، برای بحث دوباره مفهوم Metaverse و تفسیر KishVR از صاحبان پروژه Metaverse.

به گفته مدیران این پروژه، متاورس در حال حاضر یک جوانه جوان است که به تازگی از خاک جوانه زده و در نتیجه فضای زیادی برای رشد دارد. در مجموع باید گفت متاوارش شما را از فضای مجازی دو بعدی به فضای سه بعدی می برد.

در فضای متاورس، می توانید یک آواتار سه بعدی از خود بسازید و از آن برای کار در دنیای متاورس، ملاقات با دیگران، بازی های ویدیویی، رفتن به کنسرت ها و نمایشگاه ها یا ترتیب دادن تراکنش های مالی استفاده کنید.

Shiba Inu، Axie Infinity، The Sandbox و ... از محبوب ترین پلتفرم های خارجی در متاورس هستند. اما اخیرا اولین متاورس ایرانی با نام متاورس کیش وی آر به صورت رسمی عرضه شد.

اگرچه امروزه متاورس های خارجی محبوبیت بیشتری دارند و نقل و انتقال پول در آنها بیشتر شده است، اما این متاورس ها مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی از زبان فارسی و محدود کردن فعالیت کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها دارند که کار را برای کاربران ایرانی کمی سخت می کند.

با توجه به این شرایط و نارضایتی کاربران ایرانی از محدودیت ها، شاید استفاده از متاورس ایرانی ایده خوبی باشد. بنیانگذاران کیش وی آر متاورس گروهی از نخبگان ایرانی و قطری هستند که این پروژه را با الهام از جزیره کیش ایجاد کرده و آن را به عنوان دارایی کاربران ایرانی در نظر گرفتند.

در نتیجه کاربران ایرانی می توانند قوانین متاور کیش وی آر را تعریف کنند. اولین متاورس ایرانی ساختاری جزیره مانند دارد و از سه لایه تشکیل شده است:

فرست کلاس یا بار ساحلی برای اقامت در باشگاه تفریحی
طبقه متوسط برای ساختمان های تجاری
لایه مرکزی برای ساختمان های استراتژیک مانند فرودگاه
موسسان آل ایرانی متاورس هدف اصلی خود را معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به جهانیان و حمایت از کسب و کار ایرانی عنوان کردند. در این پلتفرم کاربران ایرانی می توانند در فضایی امن روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، در رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری شرکت کنند و فروشگاه های سه بعدی جذابی ایجاد کنند.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد حامی اصلی این پروژه فاش نشده است، اما برخی از موسسان کیش وی آر، فیصل عبدالله، میلیونر ایرانی-قطری را به عنوان بنیانگذار این پروژه منصوب کرده اند که ظاهرا تمایلی به انتشار اطلاعات شخصی وی ندارد. .
همانطور که گفته شد، فیصل عبدالله معتقد است که فضای متاورس یک فضای غیرمتمرکز است، به این معنی که اعتماد بر اساس ارزش واقعی پروژه ایجاد می شود و افراد هیچ تاثیر مثبت یا منفی بر آن ندارند. تنها یک آواتار از فیصل عبدالله در فضای مجازی درج شده است.

متاورس به زبان ساده چیست؟

  • ۰۱/۱۱/۱۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی