کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

سکه BRG چیست؟

سکه BRG یا پل اوراکل امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با پیشرفت و گسترش دنیای ارزهای دیجیتال، شاهد ورود انواع جدیدی از ارزها به این بازار هستیم. سکه هایی که هر کدام می توانند برای اهداف متفاوتی ارائه شوند. اما در این بین با توجه به اینکه این فناوری همچنان یک حوزه جدید محسوب می شود، بسیاری از افراد و کاربران به دلیل نداشتن آگاهی کافی از جنبه های مختلف آن در دام بهره برداران می افتند که از این نقیصه رهایی می یابند.
در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال Bridge می پردازیم و شبهات شما را مبنی بر کلاهبرداری BRG برطرف می کنیم.

ارز BRG چیست؟

توکن BRG یکی از آن ارزهای دیجیتال (توکن) است که به منظور ورود اطلاعات خارجی به دنیای بلاک چین ارائه می شود. این پروژه که در کوالالامپور، مالزی مستقر است، ادعا می کند که اولین فناوری عمومی اوراکل متعلق به Tron در شبکه Tron است. این کار برای اجرای قراردادهای هوشمند انجام می شود و در دسترس عموم است.

هدف از ایجاد اوراکل BRG در واقع همین مشکل است، یعنی به عموم مردم این فرصت را می دهند تا با کمک توکن بومی این شبکه، سکه BRG، با قراردادهای هوشمند، فعالیت های خود را به دنیای واقعی مرتبط کنند. با این حال، عملکرد اوراکل ها در واقع مشکل جدیدی نیست و شرکت های زیادی در سراسر جهان هستند که این سرویس را با API به مشتریان خود ارائه می دهند. البته سیاست های بازار متفاوتی وجود دارد که این سرویس را ارائه می کند، اما در دنیای بلاک چین، اوراکل رویکرد متفاوتی را نیز ارائه می دهد.

نقش توکن های BRG در اوراکل بریج

در شبکه ترون، برای برقراری ارتباط بین قراردادهای هوشمند و داده های خارجی ارسال شده از دنیای واقعی، به رابطی نیاز است که بتواند این دو را به هم متصل کند. در ضمن BRG coin دقیقا نقش اون واسطه رو بازی میکنه. تمرکززدایی و امنیت بالا از جمله مزایایی است که Oracle Bridge به کاربران خود وعده می دهد. این داده از انواع قراردادهای هوشمند در سراسر شبکه ترون پشتیبانی می کند.
به طور کلی می توان گفت که پروژه پل اوراکل با توجه به برخی از کاستی های شبکه ترون، توانسته است یک اوراکل عمومی در شبکه ترون ارائه دهد که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا در شبکه ترون فعالیت کنند. سکه BRG.

آیا ایده Oracle Bridge جدید است؟

از نظر کارایی و ایده باید گفت که پروژه زنجیره پیوند (LINK) دقیقاً همین خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد. شاید در سطح بالاتر. با توجه به این پرونده و موارد مربوط به دستگیری موسس پل اروز که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، می توان گفت که این پروژه نوآوری جدیدی برای ارائه ندارد و صرفاً یک فحش مشترک است که قصد دارد خود را با قراردادهای هوشمند و تزریق سرمایه

بر اساس تعاریف بین المللی و رسمی از مفهوم اوراکل، می توان تناقضات متعددی را در ادعاهای پروژه BRG Bridge و ارز دیجیتال یافت.

نتیجه

با انباشت برخی از عوامل مانند پیشرفت سکه BRG، تبلیغات، پشتیبانی و سابقه توسعه دهندگان این شبکه می توان دریافت که هزینه صرف شده برای تبلیغات سنگین سکه پل دیجیتال علاوه بر موارد ذکر شده توجیه پذیر نیست. و این باعث ایجاد سوء ظن در مورد کلاهبرداری BRG می شود.

نیازی به گفتن نیست که کلاهبرداری های پونزی سودآور نیستند. اما درآمدزایی پروژه هایی مانند ارز دیجیتال BRG مطمئناً پایدار نیست و هدف آن تخلیه سرمایه مردم در مدت زمان کوتاه است.

اگر تجربه کار، خرید یا فروش BRG یا هر سرمایه گذاری در این ارز را دارید، آن تجربه را با ما در میان بگذارید تا در آینده نزدیک افراد کمتری سودجو شوند، به گسترش آنها کمک می کند.

برای ذخیره بریج اوراکل در کیف پول ارز دیجیتال میتوانید از ولت هایی که در پست بهترین کیف پول ارز دیجیتال معرفی کردیم استفاده کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی