کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کیف پول Blockchain.com با نام و آدرس قبلی Blockchain.info یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین کیف پول های بیت کوین است که علاوه بر بیت کوین، چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم و بیت کوین کش را در خود جای داده است. Stellar نیز از آن پشتیبانی می کند.

کیف پول بلاک چین چیست؟

کیف پول وب بلاک چین با عنوان Blockchain.com یکی از محبوب ترین کیف پول های بیت کوین این روزها است و صدها هزار کاربر دارد. آدرس قدیمی این سایت Blockchain.info بود.

محبوبیت این کیف پول باعث می شود که افراد مبتدی گاهی آن را با فناوری بلاک چین اشتباه بگیرند. فراموش نکنید که فناوری بلاک چین با کیف پول های بلاک چین متفاوت است. فناوری بلاک چین فناوری زیرساخت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال است، اما کیف پول Blockchain.com فقط یک کیف پول ارز دیجیتال است که در برندسازی خود از کلمه بلاک چین استفاده می کند و هیچ ارتباطی با فناوری بلاک چین ندارد.

Blockchain.com همچنین به عنوان یکی از کاوشگران اولیه بیت کوین شناخته می شود، قبل از اینکه کیف پولی باشد که می توانید تراکنش های بیت کوین و وضعیت شبکه آن را ردیابی کنید، احتمالاً به همین دلیل است که نام بلاک چین را برای خود انتخاب کرده است.

کیف پول بلاک چین رابط کاربری بسیار ساده و مناسبی دارد و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین این کیف پول از تمامی دستگاه ها (دسکتاپ یا موبایل) فقط با مرورگر اینترنت قابل دسترسی است.

کیف پول Blockchain کلیدهای خصوصی (همچنین به نام بیت کوین) را در سرورهای اینترنتی ذخیره می کند، اما در وب سایت خود ثابت کرده است که همه رمزهای عبور رمزگذاری شده هستند و این شرکت به ارزهای دیجیتال کاربران دسترسی ندارد.

این کیف پول با نرم افزارهای ارائه شده برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابلیت استفاده آسان تری را برای کاربران موبایل فراهم کرده است.

نحوه کار با کیف پول بلاک چین

کار با پنل کاربری کیف پول بلاکچین کار سختی نیست و کاربران پس از مدتی گشتن در داخل آن، به راحتی می توانند نحوه عملکرد آن را یاد بگیرند.

پیشنهاد می کنیم برای سهولت استفاده، اپلیکیشن کیف پول بلاک چین را دانلود و نصب کنید. این برنامه برای اندروید (دانلود از این لینک) و iOS (دانلود از این لینک) در دسترس است.

به غیر از امکان ذخیره ارزهای دیجیتال، کیف پول بلاک چین امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است که البته اکثر آن ها برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست و نیاز به احراز هویت با گذرنامه دارد. اگر در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم از این کیف پول فقط برای ذخیره، دریافت یا ارسال ارزهای دیجیتال استفاده کنید و نسبت به فعال سازی سایر امکانات آن اقدام نکنید.
1- صفحه اصلی پنل کاربری
2- ارسال ارز دیجیتال
3- ارز دیجیتال را دریافت کنید
4- سبدگردانی و بررسی موجودی
5- مرکز امنیتی (برای تنظیم امنیت کیف پول و گرفتن نسخه پشتیبان)
6- تنظیمات
7- قیمت جهانی بیت کوین
8- خرید و فروش (ایرانی ها ممکن است از آن استفاده نکنند).
9- تبدیل سریع ارزها به یکدیگر (نیاز به کارمزد - قابل استفاده برای ایرانیان نیست).
10- اتصال به کیف پول سخت افزاری
11- امکان معاملاتی جدید (برای ایرانیان قابل استفاده نیست).

نحوه دریافت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

برای دریافت ارز دیجیتال در کیف پول بلاک چین کافی است:

1- در پنل کاربری خود روی «درخواست» کلیک کنید.
2- آدرس کیف پول خود را بگیرید و به فرستنده بدهید تا ارز دیجیتال شما را ارسال کند.

آموزش ارسال بیت کوین و ارزهای دیجیتال

ارسال یک ارز دیجیتال در کیف پول بلاک چین کافی است:

1- در پنل کاربری خود روی «ارسال» کلیک کنید.
۲- در صفحه ارسال، آدرس گیرنده، مبلغ مورد نظر برای ارسال را وارد کرده و هزینه انتقال را مشخص کنید.

هرچه کارمزد بیشتری وارد کنید، تراکنش شما سریعتر تایید می شود. پیشنهاد می کنیم اگر از کارمزد شبکه اطلاعی ندارید، با قسمت کارمزد کمانچه وارد نشوید زیرا در صورت کم بودن کارمزد ممکن است تراکنش شما تایید نشود.

امنیت

اگرچه کیف پول بلاک چین یک کیف پول ارز دیجیتال تحت وب است و کلیدهای خصوصی کاربران را روی سرورهای اینترنتی ذخیره می کند، اما مدت هاست که به عنوان کیف پولی مورد اعتماد در بین کاربران شناخته می شود و سابقه بدی از خود به جای نگذاشته است.

همانطور که گفتیم، این کیف پول کلیدهای خصوصی را رمزگذاری شده نگه می دارد و به خود دارایی ها دسترسی مستقیم ندارد. رمزهای عبور کاربر به صورت هش شده ذخیره می شوند و زمانی که کاربر رمز عبور خود را وارد می کند، سیستم هش رمز عبور کاربر را با هش ذخیره شده در پایگاه داده مطابقت می دهد.

همچنین کیف پول بلاک چین گزینه های امنیتی زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است و امنیت حساب های این کیف پول را می توان تا حد زیادی افزایش داد که مهم ترین آن احراز هویت دو مرحله ای است. کاربر با فعال سازی این گزینه باید در هنگام ورود علاوه بر رمز عبور، کدی را که برنامه «Google Authenticator» در اختیار او قرار داده است وارد کند.

توجه: در صورت فعال بودن ورود 2 مرحله ای گزینه پیامک را انتخاب نکنید زیرا شماره های ایرانی برای دریافت پیامک مسدود هستند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۱۰/۰۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی