کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید کیف پول باید برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده شود. کیف پول ارز دیجیتال کاملا الکترونیکی میباشد و هیچ کپی فیزیکی از آن وجود ندارد و هر کدام آدرس خاص خود را در شبکه های مختلف دارد.

کیف پول یک صندوق مجازی است که می توانید ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را در آن نگهداری کنید. در واقع عملکرد یک کیف پول دیجیتال مشابه حساب بانکی است که تنها یک نوع ارز در آن قرار می گیرد. این بدان معناست که اگر سه ارز دیجیتال بیت کوین، شیبا و اتریوم بخرید، برای هر یک از آنها به یک کیف پول نیاز داریم. از آنجایی که می توانید در بانک های مختلف حساب داشته باشید، می توانید چندین کیف پول در حساب کاربری خود در صرافی های مختلف داشته باشید.

استفاده از کیف پول دیجیتال

از آنجایی که کیف پول دیجیتال عملکردی مشابه حساب بانکی دارد، می توانید از آن برای انتقال یا اضافه کردن سکه های خود استفاده کنید. برای این منظور به هر کیف پول به صورت خودکار یک کد منحصر به فرد در اپلیکیشن شما اختصاص می یابد. این آدرس ها معمولاً ترکیبی طولانی از حروف و اعداد لاتین هستند که طبق قوانین خاصی جمع آوری شده و معنادار هستند. به صورت بین المللی و قراردادی، این کدها برای ارزهای مختلف مشخص شده اند و ترکیب آنها آدرس شماره کیف پول را تشکیل می دهد.

کاربرد آدرس کیف پول

کیف پول های دیجیتال آدرس منحصر به فردی دارند که فقط برای شما ایجاد شده است. اگر قصد دریافت ارز دیجیتال از هر منبعی را دارید، کافی است این آدرس را در اختیار مبدل قرار دهید تا با وارد کردن این آدرس، بلافاصله ارز مورد نظر را به کیف پول شما منتقل کند. اگر مایل به انتقال ارز از کیف پول خود هستید، همچنین می توانید ارسال یا هر گزینه مشابهی را از کیف پول خود انتخاب کنید و مبلغ و آدرس گیرنده را برای انجام انتقال وارد کنید.

آدرس کیف پول کجاست؟

می توانید آدرس هر کیف پول را با کمی مرور در برنامه ای که کیف پول خود را در آن ایجاد کرده اید پیدا کنید. مکان آدرس کیف پول در برنامه های مختلف متفاوت است. با این حال، معمولاً بهتر است ابتدا فضای کیف پول خود را وارد کرده و با لمس دکمه توضیحات و تنظیمات آدرس خود را پیدا کنید. از آنجایی که این عناوین در هنگام خواندن طولانی و پر از شخصیت هستند، خطر اشتباه بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است به جای نوشتن کد، آن را در جایی که نیاز است کپی و پیست کنید (Copy and Paste). برخی از اپلیکیشن ها نیز آدرس کیف پول را در قالب یک کد QR به شما نشان می دهند تا انتقال دهنده بتواند به سادگی با اسکن کد، انتقال را به راحتی انجام دهد.

به عنوان مثال، آدرس کیف پول بیت کوین شما به شرح زیر است:

1J5krWqATQNQwkWAEhMbuN1fjZtYA4AoZ6

برای آشنایی با انواع کیف پول ها میتوانید مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۱۰/۱۲
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی