کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون چیست؟ موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. بازار کریپتوکارنسی نوعی از بازارهای مالی است که از بدو پیدایش توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد. این نوع بازار مالی حاوی ارزهای دیجیتالی است که به عنوان دارایی و سرمایه معامله گر یا کاربر شناخته می شوند.
درست مانند دنیای واقعی که از کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارزهای فیات استفاده می کنید، برای ذخیره ارزهای دیجیتال و وجوه بازار ارز به کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری نیاز دارید تا بتوانید از این طریق دارایی های خود را ایمن کنید. پلتفرم های آنلاین را افزایش دهید.

• کیف پول Trust

Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای آیفون است. در واقع TrustVault یکی از بهترین کیف پول های موبایل در بازار ارزهای دیجیتال است که چند سال پیش توسط صرافی بایننس خریداری شد و همین امر به این کیف پول شهرت خاصی بخشیده است. یکی از ویژگی های خوب این کیف پول پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال در شبکه های مختلف مانند ERC 20، BEP 20، BEP 2 و سایر شبکه های ارزهای دیجیتال است. این کیف پول امنیت بالایی دارد و حتی می توانید از آن برای ذخیره NFT های خود استفاده کنید.
یکی دیگر از ویژگی های خوب TrustVolt این است که از طریق آن می توانید به بسیاری از صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال متصل شوید و سکه هایی را خریداری کنید که در صرافی های موجود در آنجا موجود نیستند. اصولا این کیف پول یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال یک کیف پول آیفون خوب هستند.

• کیف پول BRD

کیف پول BRD به عنوان یکی از ساده ترین کیف پول های آیفون شناخته می شود. از این نوع کیف پول می توان برای خرید، فروش و ذخیره ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کرد. از ویژگی های این نوع نرم افزار می توان به آسان بودن استفاده و عدم نیاز به ثبت نام و عضویت اشاره کرد.
علاوه بر این، قابلیت ثبت پین کد را نیز دارد و می توانید در هر زمانی که بخواهید کیف پول و کلیدهای آن را بازخرید کنید. همچنین می توانید یک کد QR را اسکن کرده و هزینه تراکنش را تخمین بزنید.

• کیف پول جکس لیبرتی

کیف پول Jaxx Liberty یکی از کیف پول های نرم افزاری است که در آیفون ها استفاده می شود. این نوع کیف پول می تواند از اکثر ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی کند و بسیار محبوب است. از آنجایی که استفاده از این نوع کیف پول آسان است، مبتدیان می توانند به راحتی از آن برای انجام معادل ارز استفاده کنند.

از ویژگی های منحصر به فرد این نوع کیف پول می توان به پشتیبانی همزمان چند ارز مختلف اشاره کرد. علاوه بر این، تیم پشتیبانی بسیار خوب است و می تواند در هر زمان بهترین پاسخ را به کاربران بدهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که تمام دارایی های خود را در یک تصویر کامل و جداگانه مشاهده کنید.

کیف پول جکس امنیت بسیار بالایی دارد. ممکن است در IOS کند کار کند، اما عملکرد عالی و فوق العاده ای دارد که آن را به یکی از بهترین کیف پول های آیفون تبدیل کرده است.

• کیف پول Edge

این نوع کیف پول قبلاً به عنوان کیف پول Airbitz شناخته می شد. کیف پول Edge می تواند به راحتی از اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار دیجیتال پشتیبانی کند. نسخه iOS این نوع کیف پول توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد کیف پول بیت کوین اج می توان به امکان بازخرید موجودی، کیف پول و کلیدها، امکان دریافت پین کد، استفاده از اسکن کد QR، افزودن کدهای ERC20، حدس زدن میزان کارمزد تراکنش، پشتیبانی آدرس، و Segwit را برای بیت کوین و لایت کوین ذکر کنید.

• کیف پول کوینومی

کوینومی به عنوان یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای آیفون شناخته می شود. این نوع کیف پول می تواند بیش از 500 ارز دیجیتال را ذخیره و مدیریت کند. امنیت بالایی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. این نوع کیف پول از ویژگی segwit برای تسهیل تراکنش های ارزی استفاده می کند.

یکی از مزایای این نوع کیف پول این است که برای جلوگیری از هک شدن کیف پول، تمامی اطلاعات مربوط به دارایی های ارز دیجیتال را ذخیره می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم کیف پول کوینومی این است که رابط کاربری آسانی دارد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند.

• کیف پول Kopay

کیف پول Kopay یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای آیفون است که رابط کاربری بسیار آسانی دارد. این نوع کیف پول قابلیت بازیابی موجودی، کیف پول و کلید را دارد. علاوه بر این قابلیت ثبت پین کد را دارد و می تواند بیش از 150 ارز مختلف را پشتیبانی کند. این نوع کیف پول از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و از طریق ایمیل به کاربران اطلاع می دهد.

• کیف پول گرین

کیف پول گرین را می توان یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری دانست. این نوع کیف پول دارای بهترین و پیشرفته ترین سیستم امنیتی است که می تواند دارایی های دیجیتال را به خوبی ذخیره کند. این نوع کیف یکی از کیف پول های متن باز است که کاربران می توانند از طریق آن تغییرات مورد نیاز را در کیف پول اعمال کنند. از ویژگی های این نوع کیف پول می توان به امنیت و امنیت بالای آن اشاره کرد. همچنین دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که می تواند در هر زمان در صورت بروز مشکل به شما کمک کند.

• کیف پول BitPie

کیف پول BitPie یک کیف پول نرم افزاری است که می تواند بسیاری از ارزهای مختلف را با هم مدیریت کند. این نوع کیف دارای امکاناتی مشابه سایر کیف پول های ذکر شده در قسمت های قبل می باشد

آخرین کلمه

بازار ارزهای دیجیتال تنها به خرید و فروش ارزهای مختلف محدود نمی شود، بلکه مهم ترین بخش این نوع بازار مالی نحوه حفظ دارایی های به دست آمده است. برای این کار به کیف پول های نرم افزاری نیاز دارید تا بتوانید دارایی های خود را با امنیت بالا در آنها ذخیره کنید و از حمله استثمارگران در امان باشید.

آیفون‌ها کیف پول‌های رمزنگاری منحصربه‌فردی دارند که گاهی اوقات نمی‌توان از آن‌ها در سیستم عامل اندروید استفاده کرد. در این مقاله سعی شده است شما را با ماهیت پورتفولیو نرم افزار و تمامی ویژگی های آن آشنا کنیم. در نهایت سوال اصلی مقاله این است که بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟ در حال تست هستیم امیدوارم با مطالعه دقیق این مقاله به درک کاملی از انواع کیف پول در iOS دست پیدا کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۱۰/۱۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی